Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sidder lige og ser golf på nettet og har jeg lagt mærke til at sandra gal fra Tyskland hun har bare skuldre og hendes nederdel er heller ikke særlig lang :) ikke at det går noget jo :) men burde det så ikke være tilladt for den normale golfer at spille i det outfit.

Posted

De ærmeløse polo'er og korte nederdele har været tilladt i nogle år i flere klubber Hvis du ser de piger der spiller med i Danmarksturneringen, så vil du opdage, at flere af de kønne også har taget LET/LPGA outfittet til sig

Det skræmmende er når damer med appelsinhud også møder op på 1- Tee i teenage-outfit

Jeg deltog i efteråret i et medlemsmøde om dresscode i min klub, de fleste synes det var ok, at de yngre spillede i det mest hotte, problemet var, som flertallet godt kunne forstå, hvordan forklarer man en overvægtig mand eller kvinde, at deres påklædning ikke er passende for deres alder.

Har klubben først vedtaget en dresscode som tillader ærmeløse polo'er og korte nederdele, så er den gældende for alle kvinder, uanset vægt, alder og udseende.

Posted

Efter hvad jeg ved om kvinder, så kan de ikke lide at fortælle offentligt om deres vægt?? :lol:

Det kan godt være at den regel ville give nogle få kommunikations problemer..

Posted

Den er da nem nok - for hvert kilo over de 55kg skal der tillægges 2cm på både nederdel og ærmer :rolleyes:

Det var da et forslag ? :D

Badevægt op ved 1.Tee Der ville være flere som efterfølgene skulle spille i lange kjoler i min klub nej det skrev jeg ikke.....

Posted

Hehe, det er da humor på højt plan, eller måske det stik modsatte :D

Hvor er de kvindelige medlemmer på VMG til at forsvare sig i denne tråd :rolleyes:

• 12 years later...
Posted

Hvis man vil krænkes så kan man også blive krænket.. Det er en 12 år gammel tråd, som nogen har "debatteret". Så vidt jeg kan læse ud af indlæggende er der netop ikke nogen der får kvalme eller andet. Det er vist mere fra DBH's egen regning den står. Måske en bruger opfundet til formålet? Så vidt jeg kan læse, kan der kun være en sætning, man MÅSKE kunne tage lidt anstød af, resten er der vist ikke meget i, medmindre man selvfølgelig vil krænkes og lægger en masse i ingenting. Jeg tænker heller ikke man kan generalisere ud fra fem individer, der har skrevet små korte indlæg? 

min holdning er, at må man spille i det man føler behageligt, som ligger indenfor det ens klub synes er rimeligt og det gælder for både mænd og kvinder.

• Like 2