eventyrgolfer Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 ville bare høre hva sko i spiller i, er det nike, callaway, ecco. footjoy eller noget helt andet....jeg har lige bestilt footjoy dryjoys tour..... Quote
Ken1 Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Addidas ! 3.0 Tour tror jeg nok de hedder..... Super! Men du får ikke lavere handicap af dem ;) Quote
atrium Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Spiller udelukkende med Nike sko der har Air i hælen.. Jeg har tendens til at få ondt i mine hæle især på baner der er anlagt i meget lerede områder og det kan holdes på et minimum hvis der er air i hælen :D Quote
Årgang63 Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Jeg spiller i helt almindelige Adidas sko, altså ikke decideret golfsko. Jeg kunne i den forbindelse, godt tænke mig at høre om i oplever bedre golf med golfsko, hjælper de på spillet? Jeg kan ikke mindes at det har givet problemer i forbindelse med mit golfsving, men måske opdager jeg det bare ikke, derfor spørgsmålet, hjælper golfsko med til at stabilisere svinget? Quote
Guest Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Jeg spiller i helt almindelige Adidas sko, altså ikke decideret golfsko. Jeg kunne i den forbindelse, godt tænke mig at høre om i oplever bedre golf med golfsko, hjælper de på spillet? Jeg kan ikke mindes at det har givet problemer i forbindelse med mit golfsving, men måske opdager jeg det bare ikke, derfor spørgsmålet, hjælper golfsko med til at stabilisere svinget? du får meget bedre fodfæste jeg fik en Wow oplevelse da jeg købte mine rigtige golfsko ... jeg har ecco og de fungere bare ... Quote
Ken1 Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Jeg spiller i helt almindelige Adidas sko, altså ikke decideret golfsko. Jeg kunne i den forbindelse, godt tænke mig at høre om i oplever bedre golf med golfsko, hjælper de på spillet? Jeg kan ikke mindes at det har givet problemer i forbindelse med mit golfsving, men måske opdager jeg det bare ikke, derfor spørgsmålet, hjælper golfsko med til at stabilisere svinget? - Noget af det vigtigste.... dog er lektioner vigtigere.... men når du først får et ordenligt sving, så SKAL du have nye sko alligevel ;) Quote
rene20 Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 kondi sko......... Men Jeg skal da have mig et par med spikes. I søndags var Jeg ved at sætte mig på r.... under et drive, Jeg gled Jeg har en lidt bred fod, er der nogle forslag? Quote
Finseth Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 FootJoy - allerede 1. gang de tages i bryg, føles det som om at de er gået til Quote
atrium Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 kondi sko......... Men Jeg skal da have mig et par med spikes. I søndags var Jeg ved at sætte mig på r.... under et drive, Jeg gled Jeg har en lidt bred fod, er der nogle forslag? Nike Hvis du fod er bred bred så bestil nike skoene i USA der kan du få dem alle i WIDE så kan jeg selv passe dem.. Min fod er 11cm bred Så når jeg ikke kan få fingre i et par WIDE så går jeg gerne 1 størrelse op for at jeg kan være i skoen... Quote
Michael Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Spiller som regel i Footjoy Classics, har lidt forskellige jeg skifter imellem. Overvejer lidt at købe et par af de nye Nike Lunar Control, jeg har allerede et par Lunar sneakers, og de er virkelig gode at gå i, så forhåbentlig er golfskoene ligeså gode. Quote
COP Posted March 11, 2011 Report Posted March 11, 2011 Jeg spiller for det meste i Footjoy, men også i Ecco. Det er lidt efter hvilke farve og type benklæder jeg har på Jeg er dog på udkik efter et par Mizuno, men jeg har ikke fundet forhandleren endnu Quote
Kielberg Posted March 11, 2011 Report Posted March 11, 2011 Snaintongolf.co.uk har de Mizuno sko du leder efter cop. Bare en service meddelelse. Kan ikke forestille mig at de kommer til DK hos proshops mv. Selv spiller jeg ofte i Adidag adioure eller tour limited, Men sidste år købte jeg mig ligeledes et par footjoy som er rigtig fede. Quote
Ken1 Posted March 11, 2011 Report Posted March 11, 2011 Ang. WIDE så producere Addidas også modellerne i WIDE... bruger dem selv... fedt fedt fedt fedt fedt..... :ph34r: Quote
AEC Posted March 11, 2011 Report Posted March 11, 2011 Adidas tour 360 3.0 i WIDE, super fede sko, dejlig behagelige at have på, også har man heller ikke ondt i fødderne efter 36 huller på banen.. B) Quote
JakobRud Posted March 12, 2011 Report Posted March 12, 2011 @Cop Smørums shop har faktisk de to Mizuno modeller på hylden Jeg har selv et par Mizuno - en anden model - + et par Footjoy Dryjoys + Nike Zoom Elite Hvid/Rød Kan godt ske det er lidt mange forskellige golfsko at have samtidig :P Quote
COP Posted March 12, 2011 Report Posted March 12, 2011 @Cop Smørums shop har faktisk de to Mizuno modeller på hylden Jeg har selv et par Mizuno - en anden model - + et par Footjoy Dryjoys + Nike Zoom Elite Hvid/Rød Kan godt ske det er lidt mange forskellige golfsko at have samtidig Jeg har en aftale i Smørum i morgen, så det er perfekt MIn erfaring med Golfsko er at hvis man skifter lidt rundt mellem de forskellige par, så holder de rigtig længe. Jeg har stadig mine første sorte Footjoy Dryjoys, som jeg bruger ca. 10 gange årligt. De er vel omkring 10 år gamle, og står stadig i fin stand Så køb noget kvalitet og plej dem så holder de længe Quote
TKDK Posted March 20, 2011 Report Posted March 20, 2011 Jeg har i mange år spillet med Addias pt. er det modellen der hedder adiPURE. Sidste sommer købte jeg et par Stuburt efter sigende er de håndlavet. De er også dejlige men spikes skal strammes inden hver runde... Quote
Guest Posted March 21, 2011 Report Posted March 21, 2011 Jeg har spillet med de samme Footjoy i 3 år, og de er stadig gode, men nå udvides der. Før jeg tager dette hjem i store kvantum, skal jeg være prøveklud selv for nogle lædersko som jeg (en gammel mand), mener ser spændende ud. Jeg hører meget gerne hvad i andre mener om dette mærket, om nogen kender dette. De heder Lambda og er håndlavet i Portugal, men jeg blev ikke bange af prisen. De koster fra 190 til 220 Euro , så de er i den høje ende, men dette er IKKE "Kina varer." Lambda Handmade shoes Quote
Recommended Posts