Enjoy Golf Posted July 23, 2024 Report Posted July 23, 2024 Hejsa golfere og golf-interesserede, Jeg har begyndt at spille jævnt 90'erne (90-99 slag på 18 huller som er mit B-game) og jeg spiller flere-og-flere runder under 90 slag (A-game) på mine golf-runder, Er ældre (midt 50-erne) og slår mine drives 180-200 m og spiller fra senior tees Har I nogle tips og tricks om hvordan vi/jeg spille golf-runder jævnt i 80-89 slag ? Har noteret at jeg tænker anderledes (proces-orienteret) når jeg spiller godt (kun fokus på næste slag) og jeg tænker på hvordan jeg kan spille næste hul når jeg går af green. Hvis jeg tænker resultat-orienteret så er jeg typisk mere nervøs på golf-banen og går runder i 95-99 slag Kom over disse ord om hvordan golfere spiller proces- og resultat orienteret, og vil forsøge at blive endu mere proces-orienteret for at spille optil deres potentiale. Artiklen er fra 1995 (men virker stadig relevant i 2024) med ord fra bl.a. Bernard Langer og Phil Michelson https://www.golfpsych.com/processversusoutcome.pdf Forsøger også tage nogle tip&tricks fra Golf Sidekick break 80/90 guide som jeg syntes hjælper lidt Fortsat god sommer Enjoy Golf Quote
Recommended Posts