Sofia Bøgedal Rasmussen Posted May 10, 2024 Report Posted May 10, 2024 Hej alle. Jeg har en tee hvor jeg pludselig er kommet i til om den overholder reglen om at teen ikke må angive en spillelinje. https://www.randa.org/roe/the-rules-of-equipment/part-6-devices-and-other-equipment#61-tees-rule-6-2 Teen har 3 "vinger" lidt ligesom en teltpløk men man kan ikke se dem når man kigger på teen oppe fra.. Jeg har vedhæftet et billede af teen. Hvad tænker i? bryder den reglerne? IMG_7184.HEIC IMG_7185.HEIC Quote
Inu8D Posted May 10, 2024 Report Posted May 10, 2024 Nu kan jeg ikke se de billeder du har lagt op, men hvis det er bare 3 pinde bolden ligger på, kan du ikke se dem når du slå, og der derved ikke er andet på den tee kan jeg ikke se hvorfor den ikke skulle være lovlig. Quote
Nicolai Posted May 10, 2024 Report Posted May 10, 2024 Umiddelbart kan jeg ikke se, at de skulle overskride nogen regler, bortset fra, at de virker en smule overdimensioneret, hvor bolden placeres på. Og så må de svjh ikke overskride 83mm i længden. Quote
Inu8D Posted May 10, 2024 Report Posted May 10, 2024 (edited) 29 minutter siden, skrev Nicolai: Umiddelbart kan jeg ikke se, at de skulle overskride nogen regler, bortset fra, at de virker en smule overdimensioneret, hvor bolden placeres på. Og så må de svjh ikke overskride 83mm i længden. Hvis du kigger på det vedlagte link fra R&A så står der dette A tee is a device designed to raise the ball off the ground. A tee must not: be longer than 4 inches (101.6 mm); Edited May 10, 2024 by Inu8D Quote
Nicolai Posted May 10, 2024 Report Posted May 10, 2024 7 minutter siden, skrev Inu8D: Hvis du kigger på det vedlagte link fra R&A så står der dette A tee is a device designed to raise the ball off the ground. A tee must not: be longer than 4 inches (101.6 mm); Haha.. Brugte mere tid på at finde ud af, hvordan jeg kunne se billederne Men det er selvfølgelig rigtigt Quote
Inu8D Posted May 10, 2024 Report Posted May 10, 2024 2 minutter siden, skrev Nicolai: Haha.. Brugte mere tid på at finde ud af, hvordan jeg kunne se billederne Men det er selvfølgelig rigtigt Brugte os en del længere tid på at se om jeg kunne se billederne, men jeg magtede da at trykke på linket Quote
Nicolai Posted May 14, 2024 Report Posted May 14, 2024 Den 10.5.2024 kl. 20:50 , skrev Inu8D: Brugte os en del længere tid på at se om jeg kunne se billederne, men jeg magtede da at trykke på linket Haha.. Kræver da at man kan se, hvad man kommenterer på og de gængse tees på markedet er ikke over de 83mm, så derfor antog jeg det var 83mm Quote
Recommended Posts