Bojoerge Posted April 10, 2024 Report Posted April 10, 2024 Jeg skal til Ålborg og besøge min lillebror til juni. Vi vil gerne ud og spille lidt golf og da mln bror ikke har handicap så skal vi finde noget pay and play. Det skal helst være en bane med større udfordringer end par 3 huller. Det som nogen kalder en imtermediate bane. Mange klubber i området reklamerer med, at de har en pay and play bane, men det er godt nok svært, at finde ud ad noget information om de baner. I efteråret var vi i Blokhus og det var sådan set en flot designet lyngbane, i en noget skuffende stand. Fairways var i bedste fald klippet som first cut/semi og der var ingen klippede teesteder. Det så ud som om, at der for nyligt havde været måtter, men de var væk og så var der stukket teestedsmarkeringer ned i det der lidt lange fairway. Så hvor skal vi tage hen for at spille en pay and play bane i nærheden af Ålborg, som er mere end en par 3 bane og hvor banen er i god stand? Quote
HFW Posted April 11, 2024 Report Posted April 11, 2024 (edited) Jeg ved ingenting om tilstanden, men Brønderslev HVID sløyfe er pay and play, og ikke kun par 3 huller. https://broenderslevgolfklub.dk/anlaegget/baneguide/baneguide-hvid/ Edited April 11, 2024 by HFW Quote
Recommended Posts