Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej 

Nogen her inde som har haft held til at reducere smerter i skulder, albue ved at gå over til grafit skafter i jern ?  

Har i en del år døjet lidt med højre skulder, men intet vildt. Det seneste års tid er det dog blevet voldsomt værre. Jeg går til fysioterapeut og kiropraktor for det og skal også igang med akupunktur på mandag. Hvis det ikke bliver bedre efter akupunktur, så har min læge sagt at næste skridt nok er en skanning, for at se om noget er i stykker i højre skulder 

Har spillet lidt golf i år, men slet ikke i forhold til hvad jeg plejer. Måske 1 gang i ugen, hvis det, mod 3 gange i ugen sidste år over sommeren 

Lysten er så også røget lidt, fordi skulderen hæmmer mig, så jeg ikke kan slå uden at miste kontrollen med retning osv 

Har læst/overvejet om grafitskafter måske kunne afhjælpe problemet lidt. Har altid taget en tørv, som heller ikke gør det bedre

• 2 weeks later...
Posted

Gå til en træner og forhør dig om det er dit sving, hvis du er meget stejl og tager en stor tørf kan det sagtens være noget af det, han kan vel også give dig en ide om det kan hjælpe med grafit, 

Posted
2 timer siden, skrev Inu8D:

Gå til en træner og forhør dig om det er dit sving, hvis du er meget stejl og tager en stor tørf kan det sagtens være noget af det, han kan vel også give dig en ide om det kan hjælpe med grafit, 

Tak for info, men tror ikke det er svinget. 
Tror desværre det er begyndende slid fra hårdt og ensformig arbejde
Jeg prøver at forhører med ved en træner allligevel, for en sikkerheds skyld, kan godt være at slå mindre ned på, kan hjælpe på det