AkselBirke Posted January 14, 2023 Author Report Posted January 14, 2023 (edited) Den 26.12.2022 kl. 20:54 , skrev AJ: Jeg spiller vintergolf med stor glæde og har gjort det lige siden jeg startede på golf i 2010. Vi spiller til vintergreens og der skal spilles fra måtter. Jeg synes det minder lidt om golf og gør at svinget ikke ruster helt hen over vinteren. Vi er en flok på op mod 50 spillere som mødes søndag formiddag forudsat der ikke er 2 m høje snedriver eller lignende forhindringer. Der bliver i øjeblikket bygget indendørs simulatorgolf med trackman - glæder mig til at se når det står færdigt fra den kommende sæson. Ville gerne bruge tid på fitness eller styrketræning men mangler motivationen lige for tiden. Håber jeg kan overbevises om at finde motivationen igen. Jeg var også lige ved at opgive styrkestræning efter de første 14 dage, efter jeg prøvede at squatte med vægt. Har ALDRIG oplevet så ømme lår før. Men motivation har ikke været større efter, jeg kom over de første 14 dage til 3 uger med ømme lår og generelt øm krop Har dog også ændret min kost en del, men vægten glider ligeså stille og roligt af og vægten på dødløft,squat osv går stadig op af, som gør at motivationen stadig er høj Jeg fik dog også lavet en program med en instruktør fra start, så jeg ikke bare gik rundt og sparkede lidt til de forskellige maskiner, men hun har så også holdt øje i starten med formen på de forskellige løft, så jeg ikke gjore mere skade end gavn, da jeg aldrig har sat mine ben i et motionscenter før Det følger jeg slavisk, som som gør det lidt lettere at blive ved med at komme afsted Så når de 3 måneder er gået, så skal jeg have lavet et nyt program, som går over i mere styrke, hvor det er færre reps med mere vægt, som også er lidt motivation, så jeg ikke kører død i det program jeg kører nu. Tror dog dødløft/squat/bænkpres stadig indgår i det nye program hun laver Om jeg kan holde motionscenter kørende, når golfsæsonen begynder, er jeg i tvivl om, men vil give det et forsøg, selvom jeg allerede nu nok ved at jeg ikke komme afsted 3 gange i ugen til den tid, men 1-2 gange vil også være fint, så man måske kan holde det man har opbygget kørende, hen over sommeren, men nu må jeg se til den tid ! Hvis folk gerne vil have programmet, så skriv, så deler jeg det gerne. Det er hele kroppen som man kommer igennem Edited January 14, 2023 by AkselBirke Quote
Recommended Posts