Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej 

Nogen der har råd til hvad man gør mod at skafter fra køller gnubber i ens bag. Kan se på driver osv at det nærmest kun er et spørgsmål om tid, inden skaftet ryger 

Ved ikke om det er min bag som er problemet, eller om det er noget folk generelt oplever som et problem 

Posted

Måske du skulle have posted dette under golfudstyr☺️ Min erfaring er at bag’en bliver slidt og at skaftet kommer til at hvile/gnide sig op ad rent metal. Måske kan du give bag’en noget gaffatape, hvor den er slidt?

• Like 1
Posted (edited)
55 minutter siden, skrev AN:

Måske du skulle have posted dette under golfudstyr☺️ Min erfaring er at bag’en bliver slidt og at skaftet kommer til at hvile/gnide sig op ad rent metal. Måske kan du give bag’en noget gaffatape, hvor den er slidt?

Hov ja. Det var en fejl 40 😓 

Synes ikke den er slidt, men det er sådan en bag hvor alle dine jern kan stå fast i, så driver/køller står faktisk bare og gnubber op af plastik, så det er faktisk nok min bag, som er problemet 😬 

Kan bare godt li, når alle jern står fast, så de ikke klinger rundt, men hvis det er alternativet til at ens skafter på køller ikke bliver gnavet over, så må det være sådan

Vil lige give det et forsøg med noget gaffa rundt, da jeg godt kan li baggen
Andre foreslag er også velkommen

Edited by AkselBirke
Posted

Havde samme problem efter alt polstreringen var slidt væk på min tidligere bag.

Skiftede bag fremfor at prøve med gaffatape etc.

• Like 1