Smut Posted August 31, 2022 Report Posted August 31, 2022 Hej Alle, Har fået nyt job 😀 og kommer til at køre en del rundt i Jylland. Skal derfor have lavet en bucket liste af baner jeg skal have spillet over de næste par år. Byd gerne ind: Himmerland Esbjerg Lyngbygaard Lübker Vejle … … … Quote
Jam, GLFR Posted August 31, 2022 Report Posted August 31, 2022 Silkeborg Holstebro Hvide Klit Stensballegaard Tange Sø ... 1 Quote
nAlen Posted August 31, 2022 Report Posted August 31, 2022 Aalborg Kolding Herning ... Skal vi også lave en liste over dem du absolut ikke bør spille? Hvis du kommer til at mangle en spillemakker på de nordjyske af dem, kan jeg sikkert godt snakkes med på noget af det 2 Quote
Smut Posted September 1, 2022 Author Report Posted September 1, 2022 9 timer siden, skrev nAlen: Aalborg Kolding Herning ... Skal vi også lave en liste over dem du absolut ikke bør spille? Hvis du kommer til at mangle en spillemakker på de nordjyske af dem, kan jeg sikkert godt snakkes med på noget af det Tak. Jeg giver et pip når jeg er i Nordjylland. Quote
Hr. Andersen Posted September 4, 2022 Report Posted September 4, 2022 Trehøje Esbjerg (Marbæk) Ikast 1 Quote
Smut Posted May 24, 2023 Author Report Posted May 24, 2023 Hvad med Hjarbæk Fjord og Viborg, er de et besøg værd? Tange Sø var en god oplevelse👍 Quote
nAlen Posted May 25, 2023 Report Posted May 25, 2023 Viborg er fin og plejer at være i fornuftig stand, et par tivolihuller her og der men ikke noget alarmerende. Hjarbæk er sådan lidt "lala" efter min mening - Hvis du er helt deroppe alligevel havde jeg nok taget Mariager Fjord istedet 1 Quote
Recommended Posts