nAlen Posted July 26, 2022 Report Posted July 26, 2022 Jeg ender nok på en lille weekendtur nede omkring Henne, og da det øvrige af huset har tænkt sig at smutte en tur til Tyskland, og jeg ikke lige ejer et gyldigt pas - Så tænker jeg lidt at smide sættet bag i bilen og benytte lejligheden til at spille noget golf Har vi nogen herinde som spiller i Henne til daglig (eller en anden bane i nærheden) og som kan anbefale en runde her på lørdag? Hvis nogen tilmed skulle ha lyst til at spille med, er det trods alt sjovere end at spille alene - Jeg er fuldstændig ligeglad med hvilket hcp du/i er i - Det skal bare være hyggeligt Quote
nAlen Posted July 27, 2022 Author Report Posted July 27, 2022 Det kan da vist godt lugte lidt af at det bliver til en 1bold eller en trailerfuld bolde på en range dernede et sted Quote
Årgang63 Posted July 27, 2022 Report Posted July 27, 2022 (edited) 44 minutter siden, skrev nAlen: Det kan da vist godt lugte lidt af at det bliver til en 1bold eller en trailerfuld bolde på en range dernede et sted Det kunne ellers være hyggeligt, men det er sgu lidt for langt væk 🙂 Du må på rangen 👍 Edited July 27, 2022 by Årgang63 1 Quote
Kaizer Posted July 29, 2022 Report Posted July 29, 2022 Henne var der jeg havde min dyreste runde nogensinde. Greenfee, leje af vogn, køb af håndklæde. Efter 2-3 huller havde jeg så ondt i lænden, at jeg ikke kunne mere. 90 km. kørsel til og fra Ringkøbing for at komme til fys. Det løb op… Quote
Recommended Posts