Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej Alle

jeg har været så uheldig at mit skaft på min R11 driver lige er knækket og står og med udfordringen med hvilken ny driver jeg skal købe.

min R11 er 10,5 med r flex jeg spiller i hcp. 9,6 

nogle gode bud.

Posted

Afsted til en demodag og slå med lidt forskelligt eller ind i shoppen og prøv lidt forskellige alternativer :)

Stort set alle producenter laver gode fornuftige alternativer med god tilgivelse, det er (næsten) kun et spørgsmål om hvad du kan li at se/høre på samt føler dig komfortabel med - Og så selvfølgelig hvad du har lyst til at bruge af kroner/ører 😐 

Af dem jeg lige har været i nærkontakt med af de sidste års nyere alternativer vil jeg nok fremhæve Callaway, Titleist og Cobra som værende dem der var "lettest" at slå med :) PT har jeg selv en Ping G410 i baggen men deres nyeste hoved G425 burde komme med tilhørende høreværn :D 

Ud og prøv lidt af hvert - Det er absolut bedste råd herfra :) 

Posted
54 minutter siden, skrev nAlen:

G425 burde komme med tilhørende høreværn

Den model har jeg og sjovt nok, er den værst, når den står i neutral position, mens når den står i draw, så er den mere "hul".

Posted
7 minutter siden, skrev Nicolai:

Den model har jeg og sjovt nok, er den værst, når den står i neutral position, mens når den står i draw, så er den mere "hul".

Jeg troede det var løgn da jeg legede med den på range første gang 😂😂😂

Fair nok, det regnede så jeg stod i den overdækkede del af range, men hold da helt ferie den larmer 😬😬

• Haha 1
Posted
10 minutter siden, skrev nAlen:

Jeg troede det var løgn da jeg legede med den på range første gang 😂😂😂

Fair nok, det regnede så jeg stod i den overdækkede del af range, men hold da helt ferie den larmer 😬😬

Også derfor jeg står ude i det fri, den giver hvertfald feedback på lydsiden, når den rammes rent 🙉

Posted
1 minut siden, skrev Nicolai:

Også derfor jeg står ude i det fri, den giver hvertfald feedback på lydsiden, når den rammes rent 🙉

Jeg tænker ihvertfald det er god stil lige at advare sine medspillere inden man slår den... 😂😂

• Haha 1
Posted

Det er en god ide at blive fittet grundigt til den nye driver. Jeg købte ny driver sidste år efter at have spillet med 3-4 forskellige 10,5 grader/regular skaft drivere i 14-15 år. Den nye driver blev en Titleist TSi2, 9 grader og regular/low spin skaft. Det gav lige 20 meter mere end den sædvanlige 10,5g driver pga. mindre spin og derfor mere rul. 

Posted
13 timer siden, skrev nAlen:

Jeg tænker ihvertfald det er god stil lige at advare sine medspillere inden man slår den... 😂😂

Vores første tee, er ret lukket og til en af de første onsdagsmatcher, var der et par herrer, som fik jeg et gevaldigt chok og sagde "Hold da kæft den larmer!" Men så ved man den er ramt godt :D