Strand Posted June 1, 2022 Report Posted June 1, 2022 Hej Vil du med ud på banerne i østjylland? Jeg bor i Odder og har derfor særligt fokus på syd/øst-jylland. Jeg spiller måske 4 runder pr md, da det skal passe med familielivet. Handicap går jeg ikke så højt op i men spiller til omkring 30. Jeg spiller greenfee, men overvejer fuldt medlemsskab, hvis tiden bliver til det. Lad høre hvis du vil gå en runde. Bh Søren Quote
Enjoy Golf Posted June 2, 2022 Report Posted June 2, 2022 Hej Strand, Ja, jeg vil gerne med hvis det passer for dig en dag😀 Jeg er medlem i Horsens GK og har kortet til Østjysk golfring (Odder, Skanderborg, Hedensted, Himmelbjerg, Århus og Juelsminde) Vi er en gruppe (på ca 10 spillere i hcp 15-36) som aftaler i en FB-gruppe om hvem som kan spille og hvornår. Vi slår typisk ud om fredage ved 15-tiden i Horsens GK Jeg plejer også at gå alene (eller med en makker) på en af banerne i Øsjysk golfring tidligt søndag morgen (slår ud kl. 7-8). Du er velkommen til at skrive/sms til mig på 42486103 hvis du vil med ud en fredag eller søndag? Fortsat god dag😀 Enjoy Golf Quote
Recommended Posts