Bojoerge Posted April 9, 2022 Report Posted April 9, 2022 Jeg kan dårligt være overrasket for da det blev konfirmeret at Tiger ville deltage i Masters så var jeg godt klar over at tv-dækningen af turneringen næsten ville blive sekundært til dækningen af Tiger. I torsdag gjorde det mig ikke noget for Tiger var jo med fremme og i går fredag kunne dækningen forsvares for det var i mine øjne en historie i sig selv at han klarede cuttet. Men nu er det i mine øjne for meget at vi skal se alle Tigers slag. Manden er i skrivende stund 15 slag bagud, så nu måtte man for min skyld godt tage ham lidt af dækningen og nøjes med at vise ham når det er relevant for turneringen. Lige om lidt har han spillet færdigt for i dag så slipper jeg da indtil i morgen Quote
Kitter Posted April 10, 2022 Report Posted April 10, 2022 12 timer siden, skrev Bojoerge: Jeg kan dårligt være overrasket for da det blev konfirmeret at Tiger ville deltage i Masters så var jeg godt klar over at tv-dækningen af turneringen næsten ville blive sekundært til dækningen af Tiger. I torsdag gjorde det mig ikke noget for Tiger var jo med fremme og i går fredag kunne dækningen forsvares for det var i mine øjne en historie i sig selv at han klarede cuttet. Men nu er det i mine øjne for meget at vi skal se alle Tigers slag. Manden er i skrivende stund 15 slag bagud, så nu måtte man for min skyld godt tage ham lidt af dækningen og nøjes med at vise ham når det er relevant for turneringen. Lige om lidt har han spillet færdigt for i dag så slipper jeg da indtil i morgen Download Masters app'en, log på USA via en VPN - så kan du selv vælge præcis hvilken spiller og hvilke slag du vil se allerede fra første teetid. Super app. Flow TV er helt out! Quote
Recommended Posts