Hop til indhold

Streaming PGA og DP world tour


Smut

Recommended Posts

2 timer siden, skrev Engslev:

Jeg bruger Yousee til DP World Tour, og Golf.tv til PGA touren.

 

Hvis penge ikke er et problem, så bliver der vist Featured Groups på Viaplay (Viasat Sport).

Bruger samme løsning. GolfTV udgaven har dog også nogle featured groups - ved ikke om der er flere på Viaplay.

Yousee har også nogle af LPGA turneringerne.

En fordel ved GolfTV er, at man kan vælge amerikanske kommentatorer - det er ikke alle de danske kommentatorer, som jeg er begejstret for!

 

Men når man betaler abonnementet ved man også godt, at de store pengepræmier til spillerne blandt andet kommer fra TV-kanalerne - Puha!

Redigeret af Kitter
  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger YouTV, hvor jeg har mixet som vist på billedet. 
 

det dækker al golf, masser af serier og det meste fodbold (har eurosport ved siden af)/

 

399 pr. måned - har ikke kunnet gøre det billigere. 
 

hvis du er ligeglad med Viaplay (serier og film) og HBO, så kan du gøre det for 299. 

EE27261F-1599-41D6-BDA1-BB2145C0B046.png

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, skrev Abbifar:

Jeg bruger YouTV, hvor jeg har mixet som vist på billedet. 
 

det dækker al golf, masser af serier og det meste fodbold (har eurosport ved siden af)/

 

399 pr. måned - har ikke kunnet gøre det billigere. 
 

hvis du er ligeglad med Viaplay (serier og film) og HBO, så kan du gøre det for 299. 

EE27261F-1599-41D6-BDA1-BB2145C0B046.png

Endelig en bruger derfra - Kan det anbefales? Tænker om det kører stabilt eller har det mange udfald, lige når holdet er ved at score, sidste omgang af F1 skal køres osv?

Jeg har kraftigt overvejet det, da jeg måske ser 5-6 kanaler MAX og kan godt skrue tvpakken langt ned med det behov :)

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, skrev Nicolai:

Endelig en bruger derfra - Kan det anbefales? Tænker om det kører stabilt eller har det mange udfald, lige når holdet er ved at score, sidste omgang af F1 skal køres osv?

Jeg har kraftigt overvejet det, da jeg måske ser 5-6 kanaler MAX og kan godt skrue tvpakken langt ned med det behov :)

Jeg har ingen problemer med udfald, og jeg synes det kører nemt. Jeg bruger det meget til fodbold, formel 1 og golf, og jeg har ikke oplevet problemer (udover det sædvanlige med streaming, at det er op til 1 minut forsinket - pænt irriterende, når en af døtrene skriver, før jeg når at se AaB score 🙂 )

 

Klar anbefaling herfra. 

  • Haha 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Den 27.3.2022 kl. 18:43 , skrev Abbifar:

Jeg har ingen problemer med udfald, og jeg synes det kører nemt. Jeg bruger det meget til fodbold, formel 1 og golf, og jeg har ikke oplevet problemer

Så skal have en chance, ser ikke andet og ellers, så kan jeg se nyheder på DR appen :) Yousee, ved nemlig godt, hvad de skal have for TV.

 

Den 27.3.2022 kl. 18:43 , skrev Abbifar:

(udover det sædvanlige med streaming, at det er op til 1 minut forsinket - pænt irriterende, når en af døtrene skriver, før jeg når at se AaB score 🙂 )

Haha, sådan har jeg det, når Liverpoolfans skriver til mig, når mit hold kommer bagud :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
Den 8.4.2022 kl. 22:28 , skrev Logan:

Hvor ser I U.S. Masters fra? Jeg har netop tilvalgt MAX, men kan kun finde par3 turneringen 🤣

For Masters - Download Masters app'en, log på USA via en VPN - så kan du selv vælge præcis hvilken spiller og hvilke slag du vil se allerede fra første teetid. Super app. Flow TV er helt out! 

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 måned senere...

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden