AV.Blonde Posted March 16, 2022 Report Posted March 16, 2022 (edited) Hej alle golf entusiaster! Her et lidt anderledes opslag. Håber det er i orden med admin... Vi skal hos produktionsselskabet Blonde Inc. Optage en reklamefilm i perioden 29 - 31 marts for tøjmærket Shaping New Tomorrow (Nogen af jere kender det måske fra Løvens Hule!). I den forbindelse har vi en scene der foregår på en golfbane. Her skal vi bruge 3 mænd der kan spille golf med 3 forskellige størrelse og former. Hvor nogen af jer måske kunne være interesserede, eller kender nogen som er! Det vil tage 2-3 timer en dag i perioden 29 - 31 marts (dagtimerne) Jobbet er lønnet (honorar på 2000kr) Hvis nogen af jer synes det kunne være en sjov oplevelse må i endelige ikke tøve med at kontakte mig i kommentarfeltet eller mail: av@blonde.inc med højde, vægt samt et billede af jer selv. Så vender jeg tilbage! Ser frem til at høre fra nogle af jer Edited March 16, 2022 by AV.Blonde manglede kontaktinfo Quote
mTysk Posted March 16, 2022 Report Posted March 16, 2022 Jeg tænker det vil være en god ide, at nævne om det finder sted i Nordjylland, Fyn, Bornholm eller et helt andet sted. Det vil give folk en mulighed for, at vide om det er noget de har mulighed for, eller om de skal kontakte deres bekendte der måske kunne være interesseret. Men held og lykke med jeres optagelse Quote
Recommended Posts