ThomasHH Posted February 28, 2022 Report Posted February 28, 2022 Hej! Jeg er netop blevet fittet til det nye Callaway Rogue ST pro jernsæt, og valgte i denne forbindelse at gå med stiff grafit skafter til alle jern, da det gav en helt fantastisk følelse og performance! Dog har jeg siden tænkt meget på, om jeg skulle skifte min vogn-bag, således jeg mest muligt undgår slid på grafit-skafterne. Jeg går pt. med en Wilson-staff I-lock vogn-bag, der låser hvert jern i en fast position ved hovedet. Dog er hullerne små, og jeg er nervøs for at slide mine skafter for meget når jeg hiver dem ud af bag'en. Er der nogen af jer som går med grafit-skafter til jeres jern, og har gode erfaringer med tasker, som beskytter skafterne? Jeg har læst en del om grafit skafter der bliver slidt i de forkerte bags... Til prisen skulle de meget gerne holde de næste mange, mange år 😉 (billede af nuværende bag) Quote
Recommended Posts