Bjørnen Posted December 1, 2021 Report Posted December 1, 2021 Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe Arsenal headcovers ? - Uden at skulle betale moms og skat osv. 😃 Mvh. Thomas Quote
nAlen Posted December 1, 2021 Report Posted December 1, 2021 Ebay ville være lige til højrebenet tænker jeg Quote
Bjørnen Posted December 1, 2021 Author Report Posted December 1, 2021 (edited) 2 timer siden, skrev nAlen: Ebay ville være lige til højrebenet tænker jeg Med fare for at lyde total tosset og uvidende, men skal der ikke betales moms og skat 🤔 Har heller aldrig handlet der. Men naturligvis ikke fra Tyskland De har bare ikke rigtig nogle 😇 Tak for svar Edited December 1, 2021 by Bjørnen Quote
nAlen Posted December 1, 2021 Report Posted December 1, 2021 Lige nu, skrev Bjørnen: Med fare for at lyde total tosset og uvidende, men skal der ikke betales moms og skat 🤔 Har heller aldrig handlet der. Tak for svar Ikke fra Tyskland 🙂 1 Quote
Nicolai Posted December 2, 2021 Report Posted December 2, 2021 https://www.customprogolf.co.uk/official-arsenal-fc-executive-driver-golf-headcover-13606-p.asp De holder til i Nordirland, som (hvertfald ikke for nogle måneder siden) ikke er underlagt de nye toldregler. Jeg har handlet et andet sted og der kom der ingen told og moms på - Du må dog selv lige tjekke deres omdømme P.s havde du været scouser fan, havde du ikke fået hjælp 2 Quote
Bjørnen Posted December 3, 2021 Author Report Posted December 3, 2021 21 timer siden, skrev Nicolai: https://www.customprogolf.co.uk/official-arsenal-fc-executive-driver-golf-headcover-13606-p.asp De holder til i Nordirland, som (hvertfald ikke for nogle måneder siden) ikke er underlagt de nye toldregler. Jeg har handlet et andet sted og der kom der ingen told og moms på - Du må dog selv lige tjekke deres omdømme P.s havde du været scouser fan, havde du ikke fået hjælp Så er der afgivet en ordre på headcover, håndklæde og et puttegrip. Så må vi se om det kommer osv 😇 Quote
Nicolai Posted December 3, 2021 Report Posted December 3, 2021 29 minutter siden, skrev Bjørnen: Så er der afgivet en ordre på headcover, håndklæde og et puttegrip. Så må vi se om det kommer osv 😇 Der skal jo også lidt til at trøste sig med, når man taber til drengene fra Manchester Quote
Bjørnen Posted December 3, 2021 Author Report Posted December 3, 2021 5 timer siden, skrev Nicolai: Der skal jo også lidt til at trøste sig med, når man taber til drengene fra Manchester Jeg så kampen.... Da vi kom foran spillede jeg faktisk 100kr på Man U. Kun se og fornemme at det ville gå galt og man bliver ikke rig, hvis man spiller om penge med hjertet 😌 Quote
Nicolai Posted December 4, 2021 Report Posted December 4, 2021 Det var en underlig kamp, både med mål og straffe, men i særdeleshed også, at se vores enorme pres. Det sidste er noget helt nyt. Men det kunne ligeså godt have været Jer der vandt. 1 Quote
Bjørnen Posted December 15, 2021 Author Report Posted December 15, 2021 Den 3/12/2021 kl. 13:56 , skrev Bjørnen: Så er der afgivet en ordre på headcover, håndklæde og et puttegrip. Så må vi se om det kommer osv 😇 En up-date. De sendte mig en bekræftigelse og hævede pengene. Nu har de indsat pengene igen, men jeg har intet hørt 😆💥 Quote
Nicolai Posted December 15, 2021 Report Posted December 15, 2021 3 timer siden, skrev Bjørnen: En up-date. De sendte mig en bekræftigelse og hævede pengene. Nu har de indsat pengene igen, men jeg har intet hørt 😆💥 Mystisk, for normalvis (fra udlandet) trækker de først pengene, når de kommer over landegrænsen. Det er min oplevelse hvert fald. Men i det mindste satte de da pengene tilbage Quote
Recommended Posts