Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)
2 timer siden, skrev nAlen:

Ebay ville være lige til højrebenet tænker jeg :) 

Med fare for at lyde total tosset og uvidende, men skal der ikke betales moms og skat 🤔 Har heller aldrig handlet der.

Men naturligvis ikke fra Tyskland

De har bare ikke rigtig nogle 😇

Tak for svar

Edited by Bjørnen
Posted
Lige nu, skrev Bjørnen:

Med fare for at lyde total tosset og uvidende, men skal der ikke betales moms og skat 🤔 Har heller aldrig handlet der.

Tak for svar

Ikke fra Tyskland 🙂

• Upvote 1
Posted

https://www.customprogolf.co.uk/official-arsenal-fc-executive-driver-golf-headcover-13606-p.asp

De holder til i Nordirland, som (hvertfald ikke for nogle måneder siden) ikke er underlagt de nye toldregler.

Jeg har handlet et andet sted og der kom der ingen told og moms på - Du må dog selv lige tjekke deres omdømme :) 

P.s havde du været scouser fan, havde du ikke fået hjælp :P

• Haha 2
Posted
21 timer siden, skrev Nicolai:

https://www.customprogolf.co.uk/official-arsenal-fc-executive-driver-golf-headcover-13606-p.asp

De holder til i Nordirland, som (hvertfald ikke for nogle måneder siden) ikke er underlagt de nye toldregler.

Jeg har handlet et andet sted og der kom der ingen told og moms på - Du må dog selv lige tjekke deres omdømme :) 

P.s havde du været scouser fan, havde du ikke fået hjælp :P

Så er der afgivet en ordre på headcover, håndklæde og et puttegrip.

Så må vi se om det kommer osv 😇

Posted
29 minutter siden, skrev Bjørnen:

Der skal jo også lidt til at trøste sig med, når man taber til drengene fra Manchester :P

Posted
5 timer siden, skrev Nicolai:

Der skal jo også lidt til at trøste sig med, når man taber til drengene fra Manchester :P

Jeg så kampen.... Da vi kom foran spillede jeg faktisk 100kr på Man U.

Kun se og fornemme at det ville gå galt og man bliver ikke rig, hvis man spiller om penge med hjertet 😌 

9E4DBE27-7C95-43B3-BA5F-211D0732CAE3.png

Posted

Det var en underlig kamp, både med mål og straffe, men i særdeleshed også, at se vores enorme pres. Det sidste er noget helt nyt. Men det kunne ligeså godt have været Jer der vandt.

• Upvote 1
  • 2 weeks later...
Posted
Den 3/12/2021 kl. 13:56 , skrev Bjørnen:

En up-date.

De sendte mig en bekræftigelse og hævede pengene. Nu har de indsat pengene igen, men jeg har intet hørt 😆💥

Posted
3 timer siden, skrev Bjørnen:

En up-date.

De sendte mig en bekræftigelse og hævede pengene. Nu har de indsat pengene igen, men jeg har intet hørt 😆💥

Mystisk, for normalvis (fra udlandet) trækker de først pengene, når de kommer over landegrænsen. Det er min oplevelse hvert fald. Men i det mindste satte de da pengene tilbage :D