Jump to content

Ryder Cup Debut ?

Bjørnen

Recommended Posts

Det tror jeg desværre er for meget at håbe på. Der er mange det står foran i køen, inden det bliver en Højgaard. De skal nok nå deres Ryder Cups, men det bliver først fra 2023, tror jeg. Særligt når man tænker på, at det er i USA i år, stort set uden Europæiske tilskuere.  

Mit bud er Poulter og Garcia som de stensikre… Så er der én plads tilbage, som godt kunne gå til Rose. Jeg håber og tror dog, at det bliver Wiesberger der snupper den sidste plads. Det vil være mest fair :) 

• Upvote 1

6 timer siden, skrev Bjørnen:

Jeg kan se at R. Højgaard skal gå i bold med vice captain Luke Donald og Henrik Stenson.

Næbbe en tilfældighed 😊

Man har jo lov at håbe 🙏

Sker ikke. 9 over for dagen! 

Edited by Kitter

15 timer siden, skrev Golfkid:

Det tror jeg desværre er for meget at håbe på. Der er mange det står foran i køen, inden det bliver en Højgaard. De skal nok nå deres Ryder Cups, men det bliver først fra 2023, tror jeg. Særligt når man tænker på, at det er i USA i år, stort set uden Europæiske tilskuere.  

Mit bud er Poulter og Garcia som de stensikre… Så er der én plads tilbage, som godt kunne gå til Rose. Jeg håber og tror dog, at det bliver Wiesberger der snupper den sidste plads. Det vil være mest fair :) 

Jeg  levede også bare i drømmen 😉

Fair i golf...Hhm,  Tror nu mest på Poulter, Garcia og Rose. Altså rutine.

Men ikke godt at skyde +9. Har ikke set noget golf fra 1 runde, så kan ikke udtale mig på nogen måde. Men hvad mon gik galt !?

13 timer siden, skrev Kitter:

Sker ikke. 9 over for dagen! 

AV min arm !!!

Hva så nu. Poulter MC. Tror i stadig han kommer med ? 
på et eller andet tidspunkt bliver man for meget ude af form eller for gammel. 🙂

Hvad med FITZPATRICK?

Edited by jesgam

Synes det er helt rigtigt at tage Poulter med. Han betyder bare så meget for det hold og set over de seneste måneder, så har Rose ikke haft nogle resultater der berettiger ham til en plads på holdet :) - så skulle det måske ha’ været foran Lowry, men fint at give ham debut også og få bare noget der minder om ungdom ind på holdet ;)