Hop til indhold

Rapporter

  • Lignende indhold

    • Af Adam111
      Hej folkens
      jeg har et gammel golfur som er blevet ringe.
      derfor er jeg på udkig efter et nyt ur. 
      jeg vil gerne have et ur jeg også kan bruge som løbeur
      Har derfor haft kig på vivoactive 4/4s, som jeg har kunne forstå ku være en god mulighed.
      men så var der en der foreslog Apple watch som golfur, jeg har selv iPhone, så det ville passe godt sammen.
       
      Har i nogle erfaringer?
      der skal kunne uploades musik til en løbetur / Spotify offline
    • Af Kitter
      Flightscope Mevo+ - ikke at forveksle med den lille Mevo (uden plus)
      Denne her bliver interessant at følge. En launch monitor i mellemklassen (€2000), som også kan bruges som simulator med mere. Når det er Flightscope som står bag er kvaliteten formentlig i orden.
      https://thegolfnewsnet.com/ryan_ballengee/2020/01/15/flightscope-is-coming-out-with-the-mevo-to-offer-more-features-than-the-mevo-117955/
      https://www.flightscopemevo.eu/
       
      Men 15k er stadig en sum penge.....
    • Af Kitter
      Har købt Garmin GPS CT10 tags for nogle uger siden. Må udstede en advarsel mod at købe dem!
      https://buy.garmin.com/da-DK/DK/p/605172
      Selve monteringen er simpel nok - skru tags i hullet for enden af grippet (mere om dette nedenfor).
      Registreringen til Garmin uret (S60) er egentlig også enkel nok, MEN man skal lige huske at  gå ind i sin Garmin Connect konto på computeren for at vælge de køller/jern, som man vil have vist på uret og synkronisere disse ver på uret. Det står ikke i manualen!
      Her opstår de første problemer (omend dette er det mindste problem). Man kan ikke vælge 4-wood, 7-wood og 9-wood eller 7 hybrid. Jeg spiller selv med de første to og min kone med de sidstnævnte. Wedges er begrænset til PW, GW, SW og LW. Hvis man ønsker at lægge en ekstra wedge ind fx 64 grader, så er dette ikke muligt! Og der er ikke en "custom club" option, så man kan ikke selv oprette en kølle/jern. Så lige nu er min 4 wood registreret som 3wood og min 7wood som en 1 hybrid - ikke optimalt!!!
       
      Det virkelige problem med disse tags er at de falder af ved normal brug - jeg har foreløbig mistet to tags!!! Gevindet på taggen er ikke stort nok til at holde ordentlig fast nede i hullet på grippet. Efter at have mistet den første tag fastjorde jeg de tilbagevæende med kontaktlim (specielt til plastik/gummi).
      Det holder bare ikke. Taggen er konstrueret, således at der er en hulning ned mod gripenden, - dvs at det er ikke muligt at skabe en fast kontakt mellem grip-enden og tag, så limning er reelt ikke en mulighed. Så nu mangler jeg to tags!!! Gaffa tape synes at være eneste mulighed, men det skulle da ikke være nødvendigt.
       
      Et yderligere monteringsproblem er, at tags ikke passer på grips med counterweight, fordi der ikke er hul til skruen i et counterweight grip - dvs at taggen ikke kan monteres på min putter med et Superstroke 2.0 counterweight grip! Der er ikke fra Garmin angivet nogen løsning på dette!!
       
      Jeg skrev til Garmin support om problemerne med de manglende valgmuligheder for køller/jern onsdag d. 8. august og om problemerne med at tags falder udmandag d. 13. august. Bortset fra den automatiske  computerbesked "vi har modtaget din forespørgsel" har reaktionen fra Garmin været TAVSHED. Ikke en lyd!!
       
      Jeg har tidligere  spillet med GameGolf tags i to år og har ikke mistet en eneste!
       
      Samlet set må jeg klart advare mod at købe dette produkt - dels er det fejlkonstrueret, dels er supporten ikke eksisterende!
       
       
       
    • Af Kitter
      Har Golfexperten afsløret en verdensnyhed? På side 13 I deres netop udsendte katalog kan man forudbestille Garmin Ct10 tags, der kan fungere sammen med fx Approach s20. Ser ud til at svare til Gamegolf og Arccos. 
      http://ipaper.ipapercms.dk/Golfexperten/GolfExpertenKatalog//?utm_campaign=Nyheder og tilbud106087&utm_source=Fordelsklub&utm_medium=email&xuid=6e29e6d0-1e67-486f-b2d2-47f37023f38f&page=12
      På Garmin US er der ikke en lyd om disse, lige en søgning på Golfwrx og Google generelt heller ikke fortæller noget. 
       
      Nogen der ved mere? 
    • Af Xfeldt
      Er der nogen der har nogen erfaringer med Flightscope's Mevo ??
      Evt. fundet et sted de kan hentes fra i EU ??
×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden