SwingerMcFly Posted June 10, 2021 Report Posted June 10, 2021 Jeg skal i sommerhus i Skagen og tænker i den forbindelse at evt. spille Hvide Klit, enten søndag d.20.6. eller mandag d. 21.6 Tidlig starttid er at foretrække, alternativt eftermiddag/aften. (dvs. behøver ikke være de dyreste timer 😆 ) Mit HcP er 17 således skyder jeg alt fra 86-102 afhængig dagsform.. 😉 Jeg kan godt holde højt tempo hvis det ønskes, men har dog ikke som sådan noget behov for at skynde frem.. dvs. jeg tilpasser mig. Er det nogen herinde der har lyst at spille med? Det er nu engang sjovere med selskab, og jeg kender ikke selv nogen golfer i området endnu. Quote
nAlen Posted June 10, 2021 Report Posted June 10, 2021 4 minutter siden, skrev SwingerMcFly: Jeg skal i sommerhus i Skagen og tænker i den forbindelse at evt. spille Hvide Klit, enten søndag d.20.6. eller mandag d. 21.6 Tidlig starttid er at foretrække, alternativt eftermiddag/aften. (dvs. behøver ikke være de dyreste timer 😆 Havde gerne spillet en runde deroppe men det rammer uheldigvis divisions weekend... Håber du finder en bold at gå med for det er en super fed bane... Hvis du tager en weekend tid som 1 bold bliver du med garanti sat sammen med nogen.. Håber du får en super tur Quote
Recommended Posts