hped Posted June 4, 2021 Report Posted June 4, 2021 Jeg blev lidt nysgerrig. Hvis man tager hele landet sådan en alm lørdag, eller ja en hel uge... Hvor mange point scores der så i gennemsnit blandt alle indberettede scores? Ligger et gennemsnit på 25 point, 30 point eller er der så lavt som 20? Mere for at se hvordan man egentlig går, om det er bedre end man lige tror, eller man er ringere end man håber haha. Og det kunne et generelt snit måske svare på Men jeg ved ikke om det er en oplysning der findes nogle steder? Quote
Nicolai Posted June 5, 2021 Report Posted June 5, 2021 Slagscore 87 og cirkus 32point i denne sæson. Alt for højt slagspilsscore 😕 Quote
hped Posted June 5, 2021 Author Report Posted June 5, 2021 Jo, men jeg tænkte mere om der fandtes et statisk materiale et sted? Og ikke så meget hvad enkelte indberetter her i tråden Quote
Årgang63 Posted June 5, 2021 Report Posted June 5, 2021 Jeg ved ikke om de oplysninger findes, men kan fortælle at i vores herreklub, ligger snittet omkring 30 stableford point, en god uge lidt over, en dårlig lidt under. Quote
Nicolai Posted June 5, 2021 Report Posted June 5, 2021 5 timer siden, skrev hped: Jo, men jeg tænkte mere om der fandtes et statisk materiale et sted? Og ikke så meget hvad enkelte indberetter her i tråden Det var også tidligt på dagen jeg svarede Så tror jeg du skal have fat i din klub, som så måske kan tage kontakt til Golfbox og få et udskrift af de runder der indberettes og du kan desværre være 100% sikker på, at ikke alle scores indberettes, så hvor meget man reelt kan bruge det til ved jeg ikke helt. Quote
Kitter Posted June 5, 2021 Report Posted June 5, 2021 Hvis ikke du kan få data fra GolfBox, så prøv at kigge på resultaterne i jeres brede stableford klubturneringer. Det tror jeg erv Et meget godt billede, fordi der bliver alle scores rapporteret Quote
Årgang63 Posted June 5, 2021 Report Posted June 5, 2021 2 timer siden, skrev Kitter: Et meget godt billede, fordi der bliver alle scores rapporteret Det samme gælder vores herreklub og derfor tror jeg at de (selv om det kun er lige under 50 scores) giver et okay billede. Hvis jeg kigger på klubturneringer, hvor også høj hpc er med, så er gennemsnittet lidt højere. Quote
hped Posted June 6, 2021 Author Report Posted June 6, 2021 Nej ok, tyder ikke på der ligger noget officielt et sted så var mere fordi når man ofte er i 20erne, om det så er dårligt eller egentlig normalt. Quote
Nicolai Posted June 6, 2021 Report Posted June 6, 2021 30 minutter siden, skrev hped: Nej ok, tyder ikke på der ligger noget officielt et sted så var mere fordi når man ofte er i 20erne, om det så er dårligt eller egentlig normalt. Hvis du oftere er i 20'erne end 30'erne, så har du nok noget der skal kigges/trænes på. Alle har ups and downs perioder, som kan skyldes mange ting, men man skulle jo gerne ligge stabilt omkring sin "neutral zone/hcp", men igen der er mange ting der spiller ind - Kommer man i sidste øjeblik til sin teetime, slår 10 bolde, putter 2 og går til 1.tee eller bruger man tid på at træne, men ikke kan overføre træningen til banen, som jeg selv f.eks. Quote
hped Posted June 6, 2021 Author Report Posted June 6, 2021 Det var derfor jeg var nysgerrig hvad andre havde. Om det bare er normalt for en gennemsnitsgolfer. Og jeg antager at tog man et snit af alle så fik man også gennemsnitsgolferen med Quote
Nicolai Posted June 6, 2021 Report Posted June 6, 2021 2 timer siden, skrev hped: Det var derfor jeg var nysgerrig hvad andre havde. Om det bare er normalt for en gennemsnitsgolfer. Og jeg antager at tog man et snit af alle så fik man også gennemsnitsgolferen med Du kan jo spørge dine spille makkere om de vil regne gennemsnittet af de seneste 20-40 runder ud, så kan det være det giver et bedre billede, men som tidligere nævnt, så kræver det, at du finder nogen der rent faktisk har indberettet ALLE scores og ikke kun de gode. Der er rigtig mange der ikke indleverer dem under de 30. Men med det nye system vil der nok komme et noget større udsving end førhen. Quote
hped Posted June 6, 2021 Author Report Posted June 6, 2021 Jeg spiller nu kun med 1 Og det var derfor jeg var nysgerrig på andre. Og forstår slet ikke hvorfor folk ikke indberetter alle, det har vi gjort i mange år. Quote
Abbifar Posted June 7, 2021 Report Posted June 7, 2021 Jeg har spillet 74 tællende runder i år og har følgende scores: 28 runder under 30 points 16 runder på 30-32 points 17 runder på 33-35 points 11 runder på 36-38 points 2 runder over 38 points (40 & 45 p) Det rummet en spillemæssig krise på 4 uger og ellers en normal sæson. Start hcp for året var 14,4 og lige nu er det 14,9. Quote
UlrikH Posted June 7, 2021 Report Posted June 7, 2021 3 timer siden, skrev Abbifar: Jeg har spillet 74 tællende runder i år og har følgende scores: 28 runder under 30 points 16 runder på 30-32 points 17 runder på 33-35 points 11 runder på 36-38 points 2 runder over 38 points (40 & 45 p) Det rummet en spillemæssig krise på 4 uger og ellers en normal sæson. Start hcp for året var 14,4 og lige nu er det 14,9. 74?! Er du gal du har haft travlt! Gid man havde tid til det Quote
Abbifar Posted June 7, 2021 Report Posted June 7, 2021 2 timer siden, skrev UlrikH: 74?! Er du gal du har haft travlt! Gid man havde tid til det Det hjælper, når konen også spiller og børnene er flyttet hjemmefra 🙂 Quote
Nicolai Posted June 7, 2021 Report Posted June 7, 2021 19 timer siden, skrev hped: Jeg spiller nu kun med 1 Og det var derfor jeg var nysgerrig på andre. Og forstår slet ikke hvorfor folk ikke indberetter alle, det har vi gjort i mange år. Stolthed handler det vel i bund og grund om, men enig 7 timer siden, skrev Abbifar: Jeg har spillet 74 tællende runder i år og har følgende scores: 28 runder under 30 points 16 runder på 30-32 points 17 runder på 33-35 points 11 runder på 36-38 points 2 runder over 38 points (40 & 45 p) Det rummet en spillemæssig krise på 4 uger og ellers en normal sæson. Start hcp for året var 14,4 og lige nu er det 14,9. Du har da lige 30 mere end jeg, til gengæld noget mere stabil. 4 timer siden, skrev UlrikH: 74?! Er du gal du har haft travlt! Gid man havde tid til det Tror han har C/O adresse derude 1 Quote
nAlen Posted June 9, 2021 Report Posted June 9, 2021 13 runder i golfbox for 2021 og en snitscore i stableford på 34,4 et par afstikkere på begge sider og ellers sådan nogenlunde på det jævne omkring de 35-37 stykker med resten. Snitscoren i slag kræver åbenbart at man åbner hver enkelt i oversigten for at se hvad man er gået (og det gider jeg ikke til ) men vil tro snittet er omkring par. HCP har svinget lidt, men det vil det jo nok gøre engang imellem i det nye system, startede året i +1,5, var nede og runde +0,7 og pt hedder det +1,8.. 13 runder for mig er dælme ikke mange og har endda været konsekvent med at indberette hele lortet pånær 9 hullers og "træningsrunder".. Årets første 3-4 måneder druknede i arbejde og uheldigvis så brokker ryggen sig lige rigeligt til at spille meget mere end en enkelt eller 2 runder ugentligt for tiden 1 Quote
Årgang63 Posted June 9, 2021 Report Posted June 9, 2021 2 timer siden, skrev nAlen: 13 runder i golfbox for 2021 og en snitscore i stableford på 34,4 et par afstikkere på begge sider og ellers sådan nogenlunde på det jævne omkring de 35-37 stykker med resten. HCP har svinget lidt, men det vil det jo nok gøre engang imellem i det nye system, startede året i +1,5, var nede og runde +0,7 og pt hedder det +1,8.. Imponerende golf 👍 Quote
nAlen Posted June 10, 2021 Report Posted June 10, 2021 7 timer siden, skrev Årgang63: Imponerende golf 👍 Ja det har været ganske fornuftigt, uheldigvis har ryggen bare lidt dikteret hvormeget (eller hvor lidt) jeg har spillet 🙂 Quote
UlrikH Posted June 10, 2021 Report Posted June 10, 2021 Den 7.6.2021 kl. 13:33 , skrev Abbifar: Det hjælper, når konen også spiller og børnene er flyttet hjemmefra 🙂 Haha! Det kun dejligt for dig! Ville sku ønske det var var mig, så kunne det være spillet blev lidt mere stabilt. Den 7.6.2021 kl. 15:49 , skrev Nicolai: Stolthed handler det vel i bund og grund om, men enig Du har da lige 30 mere end jeg, til gengæld noget mere stabil. Tror han har C/O adresse derude Haha! Ja alle hans pakker må da komme derude, for hjemme er han da ikke Quote
Recommended Posts