Hop til indhold

Hvad har du købt i år?


Recommended Posts

Hejsa,

 

En artikel om hvad og varemærker/brands vi køber som måske har din interesse?

 

https://mygolfspy.com/golfers-choice-survey-results/

 

Jeg er skyldig og har brugt mange af mine udbetalte feriepenge på at opgradere med ny driver, jern og hybrider i min hovedbag og ekstrabag.

 

Spiller jeg så bedre golf? næppe, men det er som om jeg lærer lidt nyt om hvad som fungerer godt og skidt for mig på banen hver gang jeg får noget nyt, smider noget ud (i laderen, redskabskuret, sælges på Facebook...eller....?) eller optimerer antal/hvilket udstyr som er baggen.

 

Er dog i min overbevisning om at mit golf-spils kvalitet afgøres af 1) mental-styrke, 2) træning&course management 3) samt udstyr.
Sådan i runde tal vil jeg vurdere at mit udstyr udgør ca 20% af mit spils kvalitet/score og resten 80%.

 

Tror at hvis vi giver Rasmus Højgaard/Victor Hovland mit udstyr så ville de spille tæt på deres eget handicap, men jeg er måske forkert på den?

 

Spm:

  1. Hvad har du købt af køller/jern/putter/wedges de sidste 12 mnd'er?
     
  2. Hvor meget vil du vurdere udstyret bedtyder for dig (og din score) i %?  

 

image.thumb.png.26e41e416e7662b13d829e2bded76b00.png 

God golf til jer alle

 

Mvh

Per

 

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Det sidste år har jeg købt en 5 wood. Den første kølle jeg har evnet at slå ordentligt med. Jeg har aldrig været specielt begejstret for driveren. Min gamle 3 wood der nu er solgt, stod i flere år og skammede sig i skabet, og det blev den ikke bedre af. Hybriden er jeg heller ikke glad for, og bruger den meget sjældent. 
 

Men 5 wood’en er jeg glad for. Den har hjulpet mig meget, og det er det bedste køb jeg har gjort længe. Det er svært at gøre det op i %, men jeg ville nødigt undvære den. Den bruges fra tee, transportslag og nogle gange til indspil. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Jeg har også brugt lidt af feriepengene. Jeg er i gang med at samle nogle sommerhussæt, så der blev købt en ny driver & 3-wood  begge Titleist TS2

Sønnike fik Driveren, da jeg ikke kunne ramme den lige så godt som min "gamle", men 3-wooden, er kommet i baggen, og jeg har nu et våben der kan ramme green fra 220-240...Afhængig af vind (slog den over green fra 240 meter, i torsdags hvor der var en pæn medvind.)

 

Det næste jeg planlægger er nok nye jern. Men jeg ved ikke hvilke det bliver endnu.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, skrev Christian SSGM:

er sgu blevet gammel ... og havde lidt bonus at bruge af :D 

 

MGI ZIP Navigator All Terrain er bestilt, glæder mig ;)  

 

 

 

 

Hvis ikke det var fordi jeg allerede har en EL vogn, så var det også den jeg ville gå efter. Den siger intet og virker til at være super stabil - god fornøjelse med den!

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, skrev Logan:

Hvis ikke det var fordi jeg allerede har en EL vogn, så var det også den jeg ville gå efter. Den siger intet og virker til at være super stabil - god fornøjelse med den!

 

har læst en enkelt i kommentar til en youtube om den, der havde nedbrud efter 6 mdr og mener det skyldes fugtigt vejr - men nu gider jeg sædvanligvis heller ikke gå ud i regnvejr, så det går nok :D  

 

Havde også overvejet X5, men tænkte at når nu det skulle være, så var der ingen grund til at spare. Det hjælper, at det ikke var en mulighed jeg vidste jeg havde :)  

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutter siden, skrev Christian SSGM:

 

har læst en enkelt i kommentar til en youtube om den, der havde nedbrud efter 6 mdr og mener det skyldes fugtigt vejr - men nu gider jeg sædvanligvis heller ikke gå ud i regnvejr, så det går nok :D  

 

Havde også overvejet X5, men tænkte at når nu det skulle være, så var der ingen grund til at spare. Det hjælper, at det ikke var en mulighed jeg vidste jeg havde :)  


Min har klaret regn og vand uden problemer.

Redigeret af Pastorius
  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...
3 timer siden, skrev Christian SSGM:

 

 

( er der ikke snart nogle andre der byder ind på tråden? )

 


 

Jo, da.
 

Jeg købte i dag min 4. tur ved fysioterapeut efter et hold i lænd/ryg på driving range for to uger siden. Det er en stor glæde at opleve det (igen)! The gift that keeps on giving. 

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, skrev Christian SSGM:

( er der ikke snart nogle andre der byder ind på tråden? :D )


Jeg fandt en Vice Pro bold på banen en dag, og den blev jeg ret glad for, så nu har jeg købt et par kasser af dem til erstatning af Pro V1'ere, der aldrig er til at finde i Pearl grade som søbolde, når man skal bruge dem.

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden