Jump to content

Golfudstyr fra England

Recommended Posts

10 timer siden, skrev Enjoy Golf:

Det jeg mener er at at vi (alle os) golfspillere (som kender vores tal) og ønsker muligheden til at bestille fra hvem og hvor vi ønsker kan gøre det😀

Frihed er en dejlig ting og noget vi er gode til i DK🇩🇰

Det var bare lige formuleringen, der fik mig til at tro at du var en del af noget, siden du skrev "vi" :)

Det er mange eksempler på gode pro-shop's/clubfittere i DK som bestiller custom fittede sæt og køller hjem til os.

Det er desværre langt imellem Pro-shop's/clubfittere i DK hvor vi kan bestille "single-irons" fra forskellige varemærker. 

I min optik synes jeg bare ikke man er en god pro-shop, hvis man ikke kan bestille singleirons og/eller bestemte skafter hjem, ligesom jeg aldrig ville tage til Golfexperten og blive fittet - Der findes dog nogle ansatte der, som ved lidt om det, men det er langtfra alle.

Prisen på Wilson PW-jernet blev 800 D.Kr og det blev til 1.700 D.kr for Cobra Hybriden.

Jeg betalte den samme pris (fra UK) som vores liste-/hyldepris i DK, og vi har også muligheden for at bestille det samme udstyr fra nogle pro-shop, fitting-/demo days,.........?     

Jeg vil anyday støtte lokalt, hvis der ikke er noget at spare, udover man kan få det skaft sat på, man ønsker - Har dog lige selv handlet en Trolley hjem, som ingen i DK kan matche prisen på, faktisk er den 1100 billigere udenfor grænserne, men ulempen er jo den, at går den i stykker, så har jeg nogle udfordringer, men det er en risiko jeg tager med.

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har "taget en for holdet" og købt for ca. 1.100 kr på Clubhouse Golf.  Det er lige blevet leveret og jeg har IKKE betalt told eller er blevet opkrævet for andet end det som hjemmesiden viser.

Var det reel told eller var det gebyret for at håndtere import af forsendelsen....eller begge dele? Tjek lige fakturaen fra DPD.  Og som andre spørger, hvor meget skulle du betale i told og gebyr

Posted Images

Tidligere kunne man få nogle gode tilbud i de engelske golfbutikker, men jeg syntes nok at det efterhånden er blevet for besværlig og ikke umagen værd for at spare nogle få hundrede kroner. Min konklusion er, at man hellere skal forsøge at lægge sine køb hos de danske golfbutikker og gerne dem som er repræsenteret i sin egen klub.

Tak for mange gode interessante beskeder i denne tråd.

God sommer til jer alle.

Morten