Årgang63 811 Posted January 12 Report Share Posted January 12 En sløv sæson, startede i 9, var oppe og vende i 11.6, fik lidt styr på det sidst på året og endte i 10,1, whs reguleret til 10.0 😑 Quote Link to post Share on other sites
Popular Post nAlen 561 Posted January 12 Popular Post Report Share Posted January 12 2,1 -> +1,5 Det skal nok blive spændende 2 2 Quote Link to post Share on other sites
Brunchz0r 2 Posted January 14 Report Share Posted January 14 3,3 -> 1,1 😬 Mon ikke det udligner sig hurtigt igen 1 Quote Link to post Share on other sites
Dr. Nick 23 Posted January 14 Report Share Posted January 14 (edited) Fra 8,9 til 8,3. Startede året i 10,5. Ambitionen for året var at komme under 8. Fra december til marts brugte jeg meget tid på en svingomlægning og havde 3-4 timers holdtræning om ugen. Det satte COVID-19 imidlertid en stopper for. Da hjemmebanen var åben og range lukket blev det istedet til en masse runder hvor det nye langsomt men sikkert forsvandt. Til sidst blev det et håbløst mix af "nyt" og "gammelt" hvilket på ingen måde fungerede. Lavpunktet kom i slutningen af juni med hcp 11,2. Herefter en accept af at det "nye" ikke fungerede uden træning og spillet blev derefter en smule bedre. Blandt andet fordi træningen havde givet mig nogle værktøjer til at undgå de største missere. At jeg nu er ca. 2 slag bedre end sidste år at nok nogenlunde retvisende. Jeg har øvrigt lavet en mini-analyse af WHS i min egen klub som viser en klar tendens. De meget lave er blevet lavere og alle andre er blevet højrere. Jo højere hcp desto større opadgående justering af HCP: HCP FORSKEL >20 +1,3 10-20 +0,9 5-10 +0,5 <5 -1,1 Edited January 14 by Dr. Nick 1 Quote Link to post Share on other sites
Dynen1 55 Posted January 14 Author Report Share Posted January 14 (edited) Den 12.1.2021 kl. 21:03 , skrev nAlen: 2,1 -> +1,5 Det skal nok blive spændende Du havde 1.6 i sommers på vores runde og det passede vist meget godt den dag. Tænker det var et udtryk for bundniveauet. Edit: +1.5 er sgu en hård nød... pøj pøj 👍 Edited January 14 by Dynen1 Quote Link to post Share on other sites
Pastorius 955 Posted January 14 Report Share Posted January 14 1 time siden, skrev Dynen1: Du havde 1.6 i sommers på vores runde og det passede vist meget godt 👍 Der er også langt fra 1,6 til +1,5 Quote Link to post Share on other sites
Dynen1 55 Posted January 14 Author Report Share Posted January 14 11 minutter siden, skrev Pastorius: Der er også langt fra 1,6 til +1,5 Det har du ret i. Så ikke der står +1.5...... Ja stor forskel 😳 Quote Link to post Share on other sites
Pastorius 955 Posted January 14 Report Share Posted January 14 18 minutter siden, skrev Dynen1: Det har du ret i. Så ikke der står +1.5...... Ja stor forskel 😳 Ja, det skal nok blive godt. Det kunne være man skulle snige sig til nordjylland og se om @nAlen vil spille om en øl. Jeg regner med at få 1-2 slag mere, og det koster ham ca. 3 slag. Der må være muligheder Quote Link to post Share on other sites
nAlen 561 Posted January 14 Report Share Posted January 14 24 minutter siden, skrev Pastorius: Ja, det skal nok blive godt. Det kunne være man skulle snige sig til nordjylland og se om @nAlen vil spille om en øl. Jeg regner med at få 1-2 slag mere, og det koster ham ca. 3 slag. Der må være muligheder Du skal være så velkommen 2 Quote Link to post Share on other sites
Dynen1 55 Posted January 14 Author Report Share Posted January 14 26 minutter siden, skrev Pastorius: Ja, det skal nok blive godt. Det kunne være man skulle snige sig til nordjylland og se om @nAlen vil spille om en øl. Jeg regner med at få 1-2 slag mere, og det koster ham ca. 3 slag. Der må være muligheder Haha, jeg vil med. @nAlen var en gæstfri mand og øllet var godt 🍺👍 2 Quote Link to post Share on other sites
Evers 22 Posted January 19 Report Share Posted January 19 (edited) Hm, sluttede i 13,9, har i mellemtiden skiftet klub, og der er tilsyn ladende bøvl med overflytning af scorearkiv, selv om jeg da har skrevet til dem hvordan det skal gøres, skulle efter regulering lande i 14,6, men står stadig til 13,9, startede året i 15,7, så er ganske godt tilfreds. Så fik de styr på overflytningen, og endte på 14,6, så er ganske godt tilfreds!! Edited January 19 by Evers Flere oplysninger 1 Quote Link to post Share on other sites
Nicolai 454 Posted January 20 Report Share Posted January 20 Den 19.1.2021 kl. 09:42 , skrev Evers: Hm, sluttede i 13,9, har i mellemtiden skiftet klub, og der er tilsyn ladende bøvl med overflytning af scorearkiv, selv om jeg da har skrevet til dem hvordan det skal gøres, skulle efter regulering lande i 14,6, men står stadig til 13,9, startede året i 15,7, så er ganske godt tilfreds. Så fik de styr på overflytningen, og endte på 14,6, så er ganske godt tilfreds!! Hvis det er en trøst, så kom mine tal heller ikke med over, trods mail fra mig og min nye klub. 3 tidligere klubskifte har også betydet, at alle scores er væk. Hamrende irriterende, at man ikke evner at overføre data fra en klub til en anden, uden det skal blive en udfordring hver gang. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts