Jump to content

Recommended Posts

Fra 8,9 til 8,3. Startede året i 10,5.

Ambitionen for året var at komme under 8.

Fra december til marts brugte jeg meget tid på en svingomlægning og havde 3-4 timers holdtræning om ugen.

Det satte COVID-19 imidlertid en stopper for.

Da hjemmebanen var åben og range lukket blev det istedet til en masse runder hvor det nye langsomt men sikkert forsvandt.

Til sidst blev det et håbløst mix af "nyt" og "gammelt" hvilket på ingen måde fungerede. 

Lavpunktet kom i slutningen af juni med hcp 11,2.

Herefter en accept af at det "nye" ikke fungerede uden træning og spillet blev derefter en smule bedre.

Blandt andet fordi træningen havde givet mig nogle værktøjer til at undgå de største missere.

At jeg nu er ca. 2 slag bedre end sidste år at nok nogenlunde retvisende.

Jeg har øvrigt lavet en mini-analyse af WHS i min egen klub som viser en klar tendens.

De meget lave er blevet lavere og alle andre er blevet højrere. Jo højere hcp desto større opadgående justering af HCP:

HCP      FORSKEL

>20       +1,3

10-20    +0,9

5-10       +0,5

<5           -1,1

Edited by Dr. Nick
  • Upvote 1
Den 12.1.2021 kl. 21:03 , skrev nAlen:

2,1 -> +1,5

Det skal nok blive spændende :) 

Du havde 1.6 i sommers på vores runde og det passede vist meget godt den dag. Tænker det var et udtryk for bundniveauet. Edit: +1.5 er sgu en hård nød... pøj pøj   👍

Edited by Dynen1
18 minutter siden, skrev Dynen1:

Det har du ret i. Så ikke der står +1.5...... Ja stor forskel 😳

Ja, det skal nok blive godt. Det kunne være man skulle snige sig til nordjylland og se om @nAlen vil spille om en øl. Jeg regner med at få 1-2 slag mere, og det koster ham ca. 3 slag. Der må være muligheder :)

24 minutter siden, skrev Pastorius:

Ja, det skal nok blive godt. Det kunne være man skulle snige sig til nordjylland og se om @nAlen vil spille om en øl. Jeg regner med at få 1-2 slag mere, og det koster ham ca. 3 slag. Der må være muligheder :)

Du skal være så velkommen :) 

• Like 2
26 minutter siden, skrev Pastorius:

Haha, jeg vil med. @nAlen var en gæstfri mand og øllet var godt 🍺👍

• Like 2

Hm, sluttede i 13,9, har i mellemtiden skiftet klub, og der er tilsyn ladende bøvl med overflytning af scorearkiv, selv om jeg da har skrevet til dem hvordan det skal gøres, skulle efter regulering lande i 14,6, men står stadig til 13,9, startede året i 15,7, så er ganske godt tilfreds.

Så fik de styr på overflytningen, og endte på 14,6, så er ganske godt tilfreds!!

Edited by Evers
Flere oplysninger
  • Like 1
Den 19.1.2021 kl. 09:42 , skrev Evers:

Hm, sluttede i 13,9, har i mellemtiden skiftet klub, og der er tilsyn ladende bøvl med overflytning af scorearkiv, selv om jeg da har skrevet til dem hvordan det skal gøres, skulle efter regulering lande i 14,6, men står stadig til 13,9, startede året i 15,7, så er ganske godt tilfreds.

Så fik de styr på overflytningen, og endte på 14,6, så er ganske godt tilfreds!!

Hvis det er en trøst, så kom mine tal heller ikke med over, trods mail fra mig og min nye klub. 3 tidligere klubskifte har også betydet, at alle scores er væk.

Hamrende irriterende, at man ikke evner at overføre data fra en klub til en anden, uden det skal blive en udfordring hver gang.