Bojoerge 182 Posted January 11 Report Share Posted January 11 1 minut siden, skrev claust: Har lige slået noget andet fra, vil I prøve igen? Og tak for hjælpen og tålmodigheden 🙂 Stadig ikke Quote Link to post Share on other sites
Kitter 248 Posted January 12 Report Share Posted January 12 Firefox - oplever ingen problemer... Quote Link to post Share on other sites
ronnow 139 Posted January 12 Report Share Posted January 12 Har lige prøvet fra en anden pc - til at starte med var det beskrevne problem der. Chrome. Clear Cache og efterfølgende virker det. Uheldigvis fjerner det også al anden historik fra andre sites....:( Måske dem der ikke kan få clear cache til at virke kunne fortælle hvad de har "ticked on" på clear browser data siden... Quote Link to post Share on other sites
claust 373 Posted January 13 Author Report Share Posted January 13 Så burde fejlen være rettet - IT eksperterne påstår at de fandt fejlen 🙂 Quote Link to post Share on other sites
Bojoerge 182 Posted January 13 Report Share Posted January 13 14 minutter siden, skrev claust: Så burde fejlen være rettet - IT eksperterne påstår at de fandt fejlen 🙂 Jeg kan stadig ikke komme ind i "generel debat" Alt andet virker... Quote Link to post Share on other sites
Kitter 248 Posted January 13 Report Share Posted January 13 4 minutter siden, skrev Bojoerge: Jeg kan stadig ikke komme ind i "generel debat" Alt andet virker... Firefox - det kan jeg uden problemer... Quote Link to post Share on other sites
Nicolai 454 Posted January 13 Report Share Posted January 13 Ser også ud til at virke fint her - kan navigere rundt i de forskellige grupper nu. Quote Link to post Share on other sites
Inu8D 136 Posted January 14 Report Share Posted January 14 Telefonen virker fint nu, og på computeren er lidt mærkelig, general debat kan jeg ikke trykke på går bare ud igen. Men jeg kan sagtens gå ind på off topic. Bruger chrome. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts