claust Posted January 8, 2021 Report Posted January 8, 2021 I forbindelse med overdragelse til de nye ejere bliver der flyttet rundt på siderne her - rent teknisk drejer det sig om at alt der lå på vildmedgolf.dk er flyttet til vildmedgolf.dk/forum adressen. Det kan desværre give lidt udfordringer indtil google har reindekseret siderne, ligesom at du måske også oplever problemer i din browser. Driller det hos dig kan du prøve følgende: 1/ Prøv en anden browser eller privat browsing for at teste om det gør en forskel 2/ Tøm cachen i din browser Du må meget gerne give et pip i denne tråd om det virker for dig eller du oplever andre problemer end beskrevet ovenfor. 🙂 Quote
Inu8D Posted January 8, 2021 Report Posted January 8, 2021 Ingen af overstående virker for mig :( hverken på pc eller mobil. Quote
Claus Trier Kjerkegaard Posted January 8, 2021 Report Posted January 8, 2021 Hvilke problemer har du med siden? Quote
Nicolai Posted January 9, 2021 Report Posted January 9, 2021 Firefox virker ikke med nogen af løsningerne. Man kan ikke klikke på oprettede emner og forsøger man at oprette et emne, får man muligheden for at vælge gruppe, men så sker der ikke mere. Chrome virker dog. Quote
Bojoerge Posted January 10, 2021 Report Posted January 10, 2021 Clear cache virkede ikke for mig i Chrome Quote
Inu8D Posted January 10, 2021 Report Posted January 10, 2021 Den 9.1.2021 kl. 00:05 , skrev Claus Trier Kjerkegaard: Hvilke problemer har du med siden? Jeg kan ikke trykke på trådene ude på forsiden. når jeg trykker er det ligesom om den refresher siden også det samme forfra 1 Quote
TLP Posted January 10, 2021 Report Posted January 10, 2021 30 minutter siden, skrev Inu8D: Jeg kan ikke trykke på trådene ude på forsiden. når jeg trykker er det ligesom om den refresher siden også det samme forfra samme problem her. 1 Quote
claust Posted January 10, 2021 Author Report Posted January 10, 2021 Prøver lige noget - giv mig 10 minutter og prøv igen prøv nu 36 minutter siden, skrev Inu8D: Den 9.1.2021 kl. 00:05 , skrev Claus Trier Kjerkegaard: Jeg kan ikke trykke på trådene ude på forsiden. når jeg trykker er det ligesom om den refresher siden også det samme forfra hvad med nu? Quote
Nicolai Posted January 10, 2021 Report Posted January 10, 2021 1 time siden, skrev claust: Prøver lige noget - giv mig 10 minutter og prøv igen prøv nu hvad med nu? Intet sker (har lige clearet cache), når man trykker på disse. De aktive tråde kan man godt trykke på. Det er fra Firefox her. Quote
Inu8D Posted January 11, 2021 Report Posted January 11, 2021 11 timer siden, skrev claust: Prøver lige noget - giv mig 10 minutter og prøv igen prøv nu hvad med nu? stadig det samme ! Quote
claust Posted January 11, 2021 Author Report Posted January 11, 2021 Prøv at skifte sprog til engelsk i bunden af siden og se om det gør en forskel? Quote
Nicolai Posted January 11, 2021 Report Posted January 11, 2021 Lige nu, skrev claust: Prøv at skifte sprog til engelsk i bunden af siden og se om det gør en forskel? Nope not working. Quote
claust Posted January 11, 2021 Author Report Posted January 11, 2021 Prøv at skifte tema til 'Standard IPS' i bunden af siden og se om det gør noget? Quote
Bojoerge Posted January 11, 2021 Report Posted January 11, 2021 2 timer siden, skrev claust: Prøv at skifte tema til 'Standard IPS' i bunden af siden og se om det gør noget? Ikke her Quote
claust Posted January 11, 2021 Author Report Posted January 11, 2021 Har lige slået noget andet fra, vil I prøve igen? Og tak for hjælpen og tålmodigheden 🙂 Quote
Bojoerge Posted January 11, 2021 Report Posted January 11, 2021 1 minut siden, skrev claust: Har lige slået noget andet fra, vil I prøve igen? Og tak for hjælpen og tålmodigheden 🙂 Stadig ikke Quote
Kitter Posted January 12, 2021 Report Posted January 12, 2021 Firefox - oplever ingen problemer... Quote
ronnow Posted January 12, 2021 Report Posted January 12, 2021 Har lige prøvet fra en anden pc - til at starte med var det beskrevne problem der. Chrome. Clear Cache og efterfølgende virker det. Uheldigvis fjerner det også al anden historik fra andre sites....:( Måske dem der ikke kan få clear cache til at virke kunne fortælle hvad de har "ticked on" på clear browser data siden... Quote
claust Posted January 13, 2021 Author Report Posted January 13, 2021 Så burde fejlen være rettet - IT eksperterne påstår at de fandt fejlen 🙂 Quote
Recommended Posts