Jump to content

Recommended Posts

Posted

I forbindelse med overdragelse til de nye ejere bliver der flyttet rundt på siderne her - rent teknisk drejer det sig om at alt der lå på vildmedgolf.dk er flyttet til vildmedgolf.dk/forum adressen.

Det kan desværre give lidt udfordringer indtil google har reindekseret siderne, ligesom at du måske også oplever problemer i din browser. Driller det hos dig kan du prøve følgende:

1/ Prøv en anden browser eller privat browsing for at teste om det gør en forskel

2/ Tøm cachen i din browser

Du må meget gerne give et pip i denne tråd om det virker for dig eller du oplever andre problemer end beskrevet ovenfor. 🙂

Posted

Firefox virker ikke med nogen af løsningerne.

Man kan ikke klikke på oprettede emner og forsøger man at oprette et emne, får man muligheden for at vælge gruppe, men så sker der ikke mere.

Chrome virker dog.

Posted
Den 9.1.2021 kl. 00:05 , skrev Claus Trier Kjerkegaard:

Hvilke problemer har du med siden?

Jeg kan ikke trykke på trådene ude på forsiden. når jeg trykker er det ligesom om den refresher siden også det samme forfra

• Upvote 1
Posted
30 minutter siden, skrev Inu8D:

Jeg kan ikke trykke på trådene ude på forsiden. når jeg trykker er det ligesom om den refresher siden også det samme forfra

samme problem her.

• Upvote 1
Posted

Prøver lige noget - giv mig 10 minutter og prøv igen

prøv nu

36 minutter siden, skrev Inu8D:
Den 9.1.2021 kl. 00:05 , skrev Claus Trier Kjerkegaard:

hvad med nu?

Posted
1 time siden, skrev claust:

Prøver lige noget - giv mig 10 minutter og prøv igen

prøv nu

hvad med nu?

Intet sker (har lige clearet cache), når man trykker på disse. De aktive tråde kan man godt trykke på.

Det er fra Firefox her.

billede.png.9c5f007617554a6b1af9f2737a166029.png

Posted

Har lige prøvet fra en anden pc - til at starte med var det beskrevne problem der. Chrome. Clear Cache og efterfølgende virker det.

Uheldigvis fjerner det også al anden historik fra andre sites....:(

Måske dem der ikke kan få clear cache til at virke kunne fortælle hvad de har "ticked on" på clear browser data siden...