Jump to content

Scores 2021

Kaizer

Recommended Posts

2 timer siden, skrev Engslev:

Årsbedste i tirsdags, vi spillede makkergolf, (bedste stableford på hullet), og fik slået mig rundt i en 79'er (37 point) med en birdie på kortet. Jeg var udfordret fra tee. Men havde god putning og chipning, så i alt i alt en god runde.

Det kunne altså være rart den dag, alle aspekter i spillet fungerede samme dag :)

6 timer siden, skrev Engslev:

Årsbedste i tirsdags, vi spillede makkergolf, (bedste stableford på hullet), og fik slået mig rundt i en 79'er (37 point) med en birdie på kortet. Jeg var udfordret fra tee. Men havde god putning og chipning, så i alt i alt en god runde.

Ja tak for runden, godt nok ikke meget jeg fik bidraget med til holdscoren. 3 huller får jeg point til holdet, vi deler 2 andre, resten nappede du :D Du gik bag-9 én over par 👍

• Like 1

Endnu en fin runde, måske der er håb 😁

Rundt i 81. 11 pars, 6 bogies og en latterlig trible, mangler 120m i tredje slaget, par 5 hul, slår i bunker, træls leje, flækker den tværs over green i ny bunker, 2 slag for at komme ud og 2 putt og en dejlig 8'er på kortet 🤮

Bortset fra at jeg ikke dåser nogle at de mange birdie putt, var resten super 👍

• Like 1
  • Sad 1

9 timer siden, skrev Årgang63:

Rundt i 81. 11 pars, 6 bogies og en latterlig trible, mangler 120m i tredje slaget, par 5 hul, slår i bunker, træls leje, flækker den tværs over green i ny bunker, 2 slag for at komme ud og 2 putt og en dejlig 8'er på kortet 🤮

Det er sådan en triple der svider lidt, når den gjorde at breaking the 80 mislykkedes, men synes så dine mange pars opvejer runden temmelig godt - stabilt spil :)

10 timer siden, skrev Årgang63:

utur! Men flot runde ellers :) 

5 timer siden, skrev Nicolai:

Det er sådan en triple der svider lidt, når den gjorde at breaking the 80 mislykkedes, men synes så dine mange pars opvejer runden temmelig godt - stabilt spil :)

Tak. Ja tit kunne sådan en have kostet flere huller, i ren irritation og indebrændthed 😁 Men det lykkes at fortsætte det fine spil👍

4 timer siden, skrev Christian SSGM:

utur! Men flot runde ellers :) 

Tak, en af de runder hvor bolden, i det store hele, flyver der hen, hvor man sigter 😎

Spillede seniorgolf i dag. Starter rigtig fint. En bogey og 5 pars = 5up. Så laver jeg en dobbelt ud af ingenting på 7 og slår drivet i vandet. Misser et kort put for par på trods af strafslag, men får reddet en deler. Deler også 9 og vinder 10 og 11, og kom dormie på 12, og er så et par huller om at få lukket matchen.

• Like 2

33 point, men med bold i vandet på 2, 9, 12, 13 og 16.... Er egentlig imponerende jeg stadig kunne opnå 33 point, med 4 streger (lykkedes at få point på det ene hul trods i vand). 

• Like 1

Første runde i 3 uger efter hold i lænden/ryggen. Lige som det var på retur, fik jeg lidt hold i nakken, så det var jo rart....

Meget nervøs ved alle slag ved den første række huller, men det gik godt. 

For 9 i 41 slag/19 point. Bag 9 i 45 slag/18 point.

Jeg efterlod en del point derude: Tåbelig indspil med masser af plads hvor jeg ender i bunker i stedet for. Dårlige putts - jeg havde virkelig vanskeligt ved at finde længden. Jeg havde til gengæld en del gode slag med 5-køllen. Dog også nogle dårlige. 

• Like 1

13 timer siden, skrev Kaizer:

Første runde i 3 uger efter hold i lænden/ryggen. Lige som det var på retur, fik jeg lidt hold i nakken, så det var jo rart....

Meget nervøs ved alle slag ved den første række huller, men det gik godt. 

For 9 i 41 slag/19 point. Bag 9 i 45 slag/18 point.

Jeg efterlod en del point derude: Tåbelig indspil med masser af plads hvor jeg ender i bunker i stedet for. Dårlige putts - jeg havde virkelig vanskeligt ved at finde længden. Jeg havde til gengæld en del gode slag med 5-køllen. Dog også nogle dårlige. 

velkommen tilbage, flot comeback 🙂🌞

har de sidste par runder leget lidt med at spille driving iron i stedet for driver .. det har hjulpet på fairway træfs :D

Brutto 89, netto +5

Round Detail - Shotzoom

Det fungerede i det store og hele rigtig godt uden driver og egentlig kun på 8 og 15 jeg laver deciderede dårlige teeslag. På hul 15 nappede jeg 3-køllen, og burde nok bare have fortsat med det driving iron. Misser en del greens, men ligger ofte tæt ved .. desværre var jeg ikke super god til chips og putteren var virkelig ringe ved mig :( 

• Like 1

En yderst mærkelig runde igår. 

Enten er alt rigtig godt, ellers er det rigtig skidt! 

Mine driver sidder egentlig ret fint, og rammer en del fairways. Starter fint med et nogle pars. Men som det ses på Golfshot, så har jeg nogle huller hvor det går helt galt. Det mest sigende for runden er egentlig hul 6-9, hvor jeg laver en par og en birdie, men også har 2 huller hvor det helt skidt! Især ærgerligt på hul 9, hvor jeg ligger midt fairway, Får desværre slået den ud i træeneren oppe ved indgangen til green, og må spille den ud, hvorefter jeg af en eller anden årsag smider 2 bolde i streg i vandet. Helt tåbeligt. 

https://play.golfshot.com/profiles/5yjEwA/rounds/5KL8qZ

29 minutter siden, skrev UlrikH:

En yderst mærkelig runde igår. 

Enten er alt rigtig godt, ellers er det rigtig skidt! 

Mine driver sidder egentlig ret fint, og rammer en del fairways. Starter fint med et nogle pars. Men som det ses på Golfshot, så har jeg nogle huller hvor det går helt galt. Det mest sigende for runden er egentlig hul 6-9, hvor jeg laver en par og en birdie, men også har 2 huller hvor det helt skidt! Især ærgerligt på hul 9, hvor jeg ligger midt fairway, Får desværre slået den ud i træeneren oppe ved indgangen til green, og må spille den ud, hvorefter jeg af en eller anden årsag smider 2 bolde i streg i vandet. Helt tåbeligt. 

https://play.golfshot.com/profiles/5yjEwA/rounds/5KL8qZ

Hvorfor skal jeg "sign in" for at se din runde?