Jump to content

Recommended Posts

Fedt og god start på året :D - Forsøgte selv at oprette, men kan ikke tilgå nogen grupper eller oprette :D

Var selv afsted, men vejret var så dårligt, at det kun blev til 4 huller, før sigtbarheden ramte <50m. Og da @Rosenberg har fået rettet op på min driver, så måtte tage til takke med våde og mudrede fairways, hvor jeg i dag faktisk ønskede den gik som i gamle dage :D 

4 bogeys blev det til. Ikke just en god start, men dog acceptabelt ifht fairway stand. Vi kan dog ikke spille fuld runde, da vi mere eller mindre siden november har spillet med 9-13 lukket pga vand.

99917A4E-3CF7-40D6-BA70-0F863D062ECD.jpeg

5F6C8B3A-39F3-4AA2-8029-C422F346CE37.jpeg

Edited by Nicolai
  • Like 1
53 minutter siden, skrev Nicolai:

Forsøgte selv at oprette, men kan ikke tilgå nogen grupper eller oprette

Det drillede også mig. Efter at have valgt underforum, gik siden over til at vise noget om antal medlemmer og lign. Det lykkedes dog til sidst.

3 timer siden, skrev Kaizer:

Det drillede også mig. Efter at have valgt underforum, gik siden over til at vise noget om antal medlemmer og lign. Det lykkedes dog til sidst.

Det bliver sikkert nok fixet, når de nye ejere får styr på tingene - Kan stadig ikke tilgå grupper osv. :)

Posted (edited)

En sidste runde inden hverdagen starter igen.

Startid 9:15, men banen var lukket pga. frost da jeg kom derud 8:35. Jeg havde på nettet set at den var lukket, men håbede på den ville åbne omkring kl. 9. Det gjorde den før nytår, hvor vi også kom ud til en lukket bane. Jeg overhørte pro’en sige til 2-bolden før os at han forventede åbning kl. 11! Så længe havde vi ikke lyst til at vente. Greenkeeperen kom lidt senere da han også skulle spille. Der blev først åbnet lidt efter 10, og der havde der hobet sig en 15-20 spillere op. 2-bolden før os startede på hul 4, så jeg og to medspillere kunne komme først ud - godt frosne af at stå (for) stille i lang tid. 

Bortset fra 2 x db. bogey på 2 og 3 gik det fint. Bolden blev holdt fint i spil. Puttede ikke så godt som i går, men kom rundt med  17 point/44 slag.

Bag 9 fin. Den vanlige db. bogey på hul 13, men ellers ikke de store problemer. 19 point/44 slag. 

Igen en runde uden driver. 5 wood i stedet for. Kom for det meste fint fra tee. Dog havde jeg enkelte gange problemer med slag fra fairway med 5 wood. Toppede den, og rul er der ikke meget af. Ok jernslag. Puttede som sagt ikke så godt i dag. Det er svært at finde hastigheden, når nogle greens har tydelig vand på græsset, og andre er langt mere tørre.

Jeg håber at spillet fortsætter i samme retning, og at jeg får spillet 5 køllen mere ind. Så bliver det er godt år.

Edited by Kaizer
Edit.