Hop til indhold

Grooves på Callaway x 14 ps ?


Dynen1

Recommended Posts

Den 29.12.2020 kl. 11:17 , skrev Dynen1:

Hej VMG,

Spørgsmål.

Mine gamle x14 ps er lavet før 2010. Jeg spiller ikke turneringer i DGU elite regi. Jeg må så gerne spille med dem til 2024 ikke ?

Reglen( 2024 ) skulle revideres i 2020, men kan ikke finde det på nettet....

Håber I kloge folk kan hjælpe

Kan det her link https://www.randa.org/en/rules-of-equipment/eqsearch#q=grooves  mon bruges, hvis du er lidt bedre til at søge/sortere end jeg lige er.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, skrev Dynen1:

Tak. Har fedtet rundt derinde. Dog har jeg ikke kunne finde noget om revision i 2020. 


Har også kigget lidt rundt, men jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvilke wedges det er, for man kan også søge på udstyrslisten og der er ikke lige nogen der hedder 14x ps eller jo, men de er tudsegamle og det tænker jeg ikke lige er den model?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, skrev Nicolai:


Har også kigget lidt rundt, men jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvilke wedges det er, for man kan også søge på udstyrslisten og der er ikke lige nogen der hedder 14x ps eller jo, men de er tudsegamle og det tænker jeg ikke lige er den model?

 

Det er en ca model 2001 eller deromkring. Jeg må spille med dem til 2024, men hvis jeg skal spille dgu turneringer er de no go. Elsker bare det gamle jernsæt, men må vist holde mig til mine Srixons for en sikkerheds skyld 😁

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, skrev Dynen1:

Det er en ca model 2001 eller deromkring. Jeg må spille med dem til 2024, men hvis jeg skal spille dgu turneringer er de no go. Elsker bare det gamle jernsæt, men må vist holde mig til mine Srixons for en sikkerheds skyld 😁

Så ligner de den, som stod ATR på, som jeg så ikke lige ved hvad betyder, men den gik også kun til 2010 på listen.

Men af nysgerrighed.. 19 års brug kan vel næppe have ret meget grooves tilbage i sig så?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke spillet dem så længe. Har dog haft Mizuno MP30 i baggen fra 2006 - 2019..... Spillede De gamle Callaways i 2019, men måtte tage dem ud, da jeg skulle spille reserve i danmarksturneringen. Jeg er ikke i spil til DT mere 😁

5 minutter siden, skrev Nicolai:

Så ligner de den, som stod ATR på, som jeg så ikke lige ved hvad betyder, men den gik også kun til 2010 på listen.

Men af nysgerrighed.. 19 års brug kan vel næppe have ret meget grooves tilbage i sig så?

Det er de nemmeste jern jeg har prøvet...derfor mit smørgsmål

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, skrev Dynen1:

Jeg har ikke spillet dem så længe. Har dog haft Mizuno MP30 i baggen fra 2006 - 2019..... Spillede De gamle Callaways i 2019, men måtte tage dem ud, da jeg skulle spille reserve i danmarksturneringen. Jeg er ikke i spil til DT mere 😁

Det er de nemmeste jern jeg har prøvet...derfor mit smørgsmål

Nu skal jeg ikke gå og opfordre til noget, men er der overhovedet nogen der går og tjekker udstyr inden sådan noget?

Lidt i samme boldgade med dem som bruger slopefunktion under EDS/turneringer og så alligevel ikke, for der VED man det ikke er lovligt, men ærligt sagt, så har jeg aldrig dobbeltjekket lovligheden af udstyr og hvis de er ulovlige i DT, så er de vel også i andre sammenhæng?

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, skrev Nicolai:

Nu skal jeg ikke gå og opfordre til noget, men er der overhovedet nogen der går og tjekker udstyr inden sådan noget?

Lidt i samme boldgade med dem som bruger slopefunktion under EDS/turneringer og så alligevel ikke, for der VED man det ikke er lovligt, men ærligt sagt, så har jeg aldrig dobbeltjekket lovligheden af udstyr og hvis de er ulovlige i DT, så er de vel også i andre sammenhæng?

Mener DT går under elite i DK og derfor lokalt bestemt i DK. Men nej ville nok glo lidt hvis ens bag blev tjekket... Tak for din bistand

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden