Hop til indhold

Vivoactive 3 (valg af tee) spørgsmål.


Nicolai
 Del

Recommended Posts

Kan det vælges og i såfald hvordan?

Min makker har netop fået dette ur, men hans ur og mit Fenix 5, måler 15-20m forskel til forkant/midt/bagkant og målt op med kikkert, så er han de meter bagud. Går jeg tilbage til Gul (vi spiller blå om vinteren), så passer længderne igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Er uret/urerne 100% opdateret med de nyeste kort mv fra Garmin? 

 

Hvis ikke kan uret være kommet ud ad af sync med hvor GPS satellitterne befinder sig. Jo færre satellitter enheden kan finde jo større fejlmargin.

 

Angående afstand på teesteder:

 

Mit gamle S1 viste afstanden på scorekortet på par4 og par5 huller, når man stod på teesteder som var mappet ind. Som regel det bagerste teested. Således ville man få den spillede længde og ikke den direkte længde gennem et dogleg. Når man så bevægede sig væk fra teestedet begyndte uret at måle den reelle længde. Ved ikke om alle ure ure gør det sådan, men det er i hvert tilfælde en forklaring. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, skrev Bojoerge:

Er uret/urerne 100% opdateret med de nyeste kort mv fra Garmin? 

 

Hvis ikke kan uret være kommet ud ad af sync med hvor GPS satellitterne befinder sig. Jo færre satellitter enheden kan finde jo større fejlmargin.

 

Angående afstand på teesteder:

 

Mit gamle S1 viste afstanden på scorekortet på par4 og par5 huller, når man stod på teesteder som var mappet ind. Som regel det bagerste teested. Således ville man få den spillede længde og ikke den direkte længde gennem et dogleg. Når man så bevægede sig væk fra teestedet begyndte uret at måle den reelle længde. Ved ikke om alle ure ure gør det sådan, men det er i hvert tilfælde en forklaring. 

 

 

Det siger han de er - Jeg har selv en mistanke om, at den måske står til Yards, men har ikke lige hørt fra ham.

Jeg kan vælge teebox - Hvorfor og hvad det gør aner jeg faktisk ikke, for skal alligevel gøre det på telefonen også. Men hans viste konsekvent forkert fra alle afstande.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis den målte yards ville hans mål på uret være længere end de reelt er, tænker jeg 

14 timer siden, skrev Nicolai:

Det siger han de er - Jeg har selv en mistanke om, at den måske står til Yards, men har ikke lige hørt fra ham.

Jeg kan vælge teebox - Hvorfor og hvad det gør aner jeg faktisk ikke, for skal alligevel gøre det på telefonen også. Men hans viste konsekvent forkert fra alle afstande.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, skrev Christian SSGM:

Hvis den målte yards ville hans mål på uret være længere end de reelt er, tænker jeg 

 

Det viste sig at den var indstillet til Yards, selvom de længder bare ikke lige passede med lommeregneren, så nu tror jeg det er fikset - Dog kan man ikke skifte teebox, hvilket i og for sig også er irrelevant, da man jo ikke kan flytte gps signalet alligevel :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden