Popular Post claust 373 Posted December 4, 2020 Popular Post Report Share Posted December 4, 2020 Hej alle Efter mere end 10 år med forummet og ca. 4 år med shoppen har jeg solgt vildmedgolf.dk. Nøglerne overdrages officielt 1. januar 2021. Det har været en god og lærerig rejse som jeg ikke ville gøre meget anderledes den dag i dag, men der kommer et tidspunkt hvor det giver mening at komme videre, og lade nye kræfter komme til. Og helt væk forsvinder jeg da heller ikke - Jette og Lars der køber VildmedGolf bor lige om hjørnet, og shoppen åbner en fysisk butik med større sortiment i Hedensted Golf Klub, hvor jeg er golfklub manager. Der er ingen aktuelle planer om at lave store omvæltninger på forummet lige nu, men det er de nye ejere frit for at vælge retningen fremover. Men det er sikkert at planen er at udvide shoppen betragteligt, så det giver potentielt nye muligheder for at forummet her kan få en saltvandsindsprøjtning, da mange - og potentielt mange flere - kigger med her til dagligt. Jeg håber at I alle hænger I og følger med den spændende udvikling shoppen og forummet går ind i, og får lyst og lejlighed til at besøge både shoppen og Hedensted Golf Klub - hvis I spørger mig absolut et besøg værd 😉 Mvh Claus Trier 5 Quote Link to post Share on other sites
Kitter 248 Posted December 4, 2020 Report Share Posted December 4, 2020 Tillykke med salget! Og tusind tak for indsatsen gennem mange år - det er godt med et dansk golfforum!! 1 Quote Link to post Share on other sites
Nicolai 454 Posted December 4, 2020 Report Share Posted December 4, 2020 Tillykke med salget og tak for indsatsen gennem årene. Velkommen til de nye også. 1 Quote Link to post Share on other sites
PBCramer 12 Posted December 4, 2020 Report Share Posted December 4, 2020 1000 tak for mange dejlige stunder her på Vild Med Golf sitet. Og stort tillykke med salget. Jeg håber da at dette site vil bestå, for der har været meget spændende konstruktiv læsning igennem årene. 1 Quote Link to post Share on other sites
Popular Post Jette.engbo 4 Posted December 4, 2020 Popular Post Report Share Posted December 4, 2020 Først og fremmest tak for tilliden, Claus. Jeg glæder mig til, sammen med min mand, at køre både forum og shoppen videre😊 Overdragelsen vil træde i kraft pr. 1. januar 2021 og heldigvis vil Claus være med på sidelinjen, da vi fysisk bliver placeret i samme bygning, i Hedensted Golfklub. Jeg har pt. travlt med at finde nyt sortiment, og vil efter nytår begynde at indrette butikken i Hedensted Golf Klub. Med en fysisk butik, vil vi få adgang til stort set alle golfmærker, så webshoppen vil selvfølgelig vokse i takt med, at nye varer kommer på lager. Planen er at videreføre både forum og shoppen i samme ånd, og vi vil udvide aktiviteten uden de store forandringer. Vi håber at kunne guide flere ind på VildMedGolf.dk, så der kommer mere aktivitet i både shoppen og forummet. Vi samler derfor indgangen på siden vildmedgolf.dk, hvor man fremadrettet vælger at blive guidet til forummet, vildmedgolf.dk/forum. Så bliv endelig hængende og jeg modtager meget gerne ideer og input, så fyr bare løs allerede nu. Jeg ønsker Jer alle velkommen😊 Vi ses på VildMedGolf.dk eller i Pro-Shoppen i Hedensted Golf Klub. God weekend – og glædelig jul De bedste hilsner Jette Engbo 1 3 Quote Link to post Share on other sites
osholm 259 Posted December 4, 2020 Report Share Posted December 4, 2020 @claust nu blev det af gode grunde ikke til en runde i år, men jeg kommer gerne til Hedensted næste år så vi kan spille en runde 1 Quote Link to post Share on other sites
Årgang63 811 Posted December 4, 2020 Report Share Posted December 4, 2020 Hej Claus. Tak for mange gode timer. VMG har været en væsentlig del i mit golfliv, både på forum og på golfbanen. Viden og gode diskussioner på forum, venskaber og golf på banen 👍 1 Quote Link to post Share on other sites
Hr. Andersen 14 Posted December 5, 2020 Report Share Posted December 5, 2020 Hej Claus tak for tiden i dette forum og god jul til de nye et velkommen i klubben 😎 1 Quote Link to post Share on other sites
COP 254 Posted December 5, 2020 Report Share Posted December 5, 2020 (edited) @claust Tillykke med salget og tak fordi du tog bolden op for mange år siden, da vi der kan lide en god og sober debat, trængte til noget andet end Golfonline 👍 Nu står vi så der, at ingen af de andre debatsider eksisterer mere, men Vild med Golf har fundet nye ejere, sjovt som tingene ændrer sig. Held og lykke til dig og de nye ejere. Edited December 5, 2020 by COP 1 1 Quote Link to post Share on other sites
Smut 98 Posted December 5, 2020 Report Share Posted December 5, 2020 Tillykke Claus! 1 Quote Link to post Share on other sites
AJ 48 Posted December 6, 2020 Report Share Posted December 6, 2020 Tillykke med salget Claus og hjertelig velkommen til de nye ejere. Er ikke så god til at spille fremmede baner - men mon ikke en runde på Hedensted skulle være mulig - når vi engang slipper ud af det nuværende " corona helvede " Måske det kan kombineres med et besøg i shoppen 🏒 1 Quote Link to post Share on other sites
Logan 287 Posted December 7, 2020 Report Share Posted December 7, 2020 Stort tillykke med salget @Claus Trier Kjerkegaard og tak for dit engagement med at holde VMG kørende! Jeg vil selvfølgelig også byde velkommen til Jette og Lars. Jeg tror og håber at I vil bibeholde VMG for os der ikke er på FB Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts