Popular Post Nicolai Posted September 20, 2020 Popular Post Report Posted September 20, 2020 Der har i denne weekend været KM over 54 huller på 2 baner. 18 i går i Ry og 27 på de 3 sløjfer i Silkeborg. Hvor der var tåget fra kl 6 og 4 timer frem. Og lad mig bare slå fast, der var ingen modstand. 28 slag mellem nummer 1 og 2 i Herrerækken, hvis den skulle i omspil. Det er sikkert set før, men tjek lige scorekortet her. Der findes ingen nemme huller, men faktisk lige de 2, han får bogey på, er helt sikkert ikke de sværeste huller - Jeg har set hvor langt de gutter slår og hul 5, har jeg set flere af dem slå helt op til greenkant eller endda pin high. Hul 8 er lidt mere drilsk, men med de længder de slår, så er det heller ikke nogen uoverkommelig opgave, da man med et relativt simpelt drive, kan have en 100m ind og det er endda fra backtee, når man snakker de længder de slår. Til den nysgerrige, så er det Oliver Hundebølls scorekort der vises. 4 Quote
aab4ever Posted September 20, 2020 Report Posted September 20, 2020 Flere birdies end pars over 45 huller😀😀😀 Quote
Kaizer Posted September 21, 2020 Report Posted September 21, 2020 Hold da op! Jeg er glad hvis jeg får en eller to birdies på en runde. Quote
Nicolai Posted September 21, 2020 Author Report Posted September 21, 2020 23 timer siden, skrev aab4ever: Flere birdies end pars over 45 huller😀😀😀 Godt spottet, den havde jeg ikke selv lige tænkt over :D 7 timer siden, skrev Kaizer: Hold da op! Jeg er glad hvis jeg får en eller to birdies på en runde. Jeg ved han kan spille godt, men ikke SÅ godt der :D Haha.. Han har lavet flere birdies på 54 huller end jeg har på hele sæsonen, som tæller 30 runder. Quote
Recommended Posts