Nicolai Posted August 27, 2020 Report Posted August 27, 2020 Der er en eller anden tosse herindefra, som har lavet en HIO i omspil, men hvordan registreres sådan en og tæller den overhovedet, selvom det er en privat runde (tror jeg da det er). Med tæller, mener jeg som en officiel HIO og til klubtavlen? Quote
Kitter Posted August 27, 2020 Report Posted August 27, 2020 57 minutter siden, skrev Nicolai: Der er en eller anden tosse herindefra, som har lavet en HIO i omspil, men hvordan registreres sådan en og tæller den overhovedet, selvom det er en privat runde (tror jeg da det er). Med tæller, mener jeg som en officiel HIO og til klubtavlen? https://www.danskgolfunion.dk/formular/registrering-af-hole-one Det tror jeg desværre ikke, men det burde den da... Quote
nAlen Posted August 27, 2020 Report Posted August 27, 2020 Vil tro den bliver godskrevet som en ny påbegyndt runde og derved tæller... Det burde den da gøre ihvertfald Quote
Nicolai Posted August 27, 2020 Author Report Posted August 27, 2020 Jeg er også på holdet, hvor den burde tælle og ville da også acceptere den som en officiel HIO, hvis der blot skulle skrives under for den. Kan da løfte sløret, at det er en der gør sig i clubfitting og det gik ud over hans søn 1 1 Quote
Recommended Posts