Kristian Hother Rahmberg Posted May 25, 2020 Report Posted May 25, 2020 Hej Alle, Døjer med at når jeg har slået på driving range eller generelt spillet, at jeg har smerter i venstre ved omkring anklen og på ydersiden af foden. Nogle som har oplevet disse problemer, kan det være mine golf sko? Dagen efter gør det ondt når jeg går på foden. Håber der er nogle som måske har en løsning til mit problem. Quote
Jørgen Rasmussen Posted March 21, 2024 Report Posted March 21, 2024 Den 25.5.2020 kl. 14:53 , skrev Kristian Hother Rahmberg: Hej Alle, Døjer med at når jeg har slået på driving range eller generelt spillet, at jeg har smerter i venstre ved omkring anklen og på ydersiden af foden. Nogle som har oplevet disse problemer, kan det være mine golf sko? Dagen efter gør det ondt når jeg går på foden. Håber der er nogle som måske har en løsning til mit problem. Hej Kristian jeg har samme problem, dog også smerter i hæl og mest på ydersiden, fik det også efter drivingrange. Fandt du en løsning, vil jeg meget gerne høre om det. Quote
Recommended Posts