Nicolai Posted April 20, 2020 Report Posted April 20, 2020 21 timer siden, skrev Smut: Har du lyttet til Chasing Scratch (podcast). Handler om to familiefædre med job og bogey hcp som går efter schratch på et år. Uden at investere i en formue i forsøget. Hvis du kører meget i bil er den god at have over anlægget. Hvor har jeg hørt det før? Synes hvertfald det virker bekendt, men det er vel noget tid siden? Den skal hvertfald lige have en kig, da jeg kører 40min 2 gange om dagen, så der er tid til at lytte 21 minutter siden, skrev nAlen: Så din løsning er at jeg bruger 50.000 på river til alle medlemmer ? Tror bare jeg nøjes med at brokke mig så Synes du skal købe 3, stille dem ved klubhuset og skrive. "Til dig, som ikke kan finde ud af at rette sandet efter dig, så du kan gå rundt og se dum ud" Quote
osholm Posted April 20, 2020 Report Posted April 20, 2020 jamen er der ikke en personlig riveman(M/K) tilrådighed ved hver bunker der bare står og venter på at få lov til at rive.. Så ville beskæftigelsen da ryge gevaldigt i vejret 😁 2 Quote
Årgang63 Posted April 20, 2020 Report Posted April 20, 2020 Jeg ved da ikke hvad der er for nogle fattigrøvs klubber, i er medlemmer af.... Sådan her ser der ud hos os 1 1 Quote
Nicolai Posted April 20, 2020 Report Posted April 20, 2020 45 minutter siden, skrev Årgang63: Jeg ved da ikke hvad der er for nogle fattigrøvs klubber, i er medlemmer af.... Sådan her ser der ud hos os Kunne nemt have været taget på Schloss Lüedersburg anlægget - Det har fanme mange greenkeepere på. 3 klippere var på på samme tid, da vi var der sidst. 8-10 mand om at beplante et område Quote
Bojoerge Posted April 29, 2020 Author Report Posted April 29, 2020 Det lyder til at DGU lytter på golffolket i forhold til lempelse fra fodspor mv i bunkeren. Det kræver dog at klubben lavet en lokal regel https://www.danskgolfunion.dk/artikel/covid-19-relateret-vejledning-og-anbefalinger-til-golf-og-handicapreglerne 1 Quote
nAlen Posted April 29, 2020 Report Posted April 29, 2020 (edited) 2 timer siden, skrev Bojoerge: Det lyder til at DGU lytter på golffolket i forhold til lempelse fra fodspor mv i bunkeren. Det kræver dog at klubben lavet en lokal regel https://www.danskgolfunion.dk/artikel/covid-19-relateret-vejledning-og-anbefalinger-til-golf-og-handicapreglerne Da vi henvendte os omhandlende det samme i forrige uge kunne det under ingen omstændigheder lade sig gøre.... Men man har vel et standpunkt til man tager et nyt NB! DGU anerkender ikke lokalregler for spil med lejeforbedring i bunkere, som grundlag for at spille tællende runder. Ovenstående linie er sidste linie i deres opslag Betyder det så at de ikke kan være tællende alligevel ???? Edited April 29, 2020 by nAlen Quote
Christian SSGM Posted April 29, 2020 Report Posted April 29, 2020 1 time siden, skrev nAlen: Da vi henvendte os omhandlende det samme i forrige uge kunne det under ingen omstændigheder lade sig gøre.... Men man har vel et standpunkt til man tager et nyt NB! DGU anerkender ikke lokalregler for spil med lejeforbedring i bunkere, som grundlag for at spille tællende runder. Ovenstående linie er sidste linie i deres opslag Betyder det så at de ikke kan være tællende alligevel ???? Lejeforbedring kontra drop Quote
Bojoerge Posted April 29, 2020 Author Report Posted April 29, 2020 9 minutter siden, skrev Christian SSGM: Lejeforbedring kontra drop Ja, du må kun tage lempelse for fodspor og spor efter slag. Du må ikke tage lempelse fordi du har en dårlig stance, ligger i et spejlæg mv. Og så skal du droppe fri. Hvis du dropper til et leje i et spejlæg, så er det bare ærgerligt... Quote
nAlen Posted April 30, 2020 Report Posted April 30, 2020 22 timer siden, skrev Christian SSGM: Lejeforbedring kontra drop Ahh ja selvfølgelig, så giver det pludselig mening 22 timer siden, skrev Bojoerge: Ja, du må kun tage lempelse for fodspor og spor efter slag. Du må ikke tage lempelse fordi du har en dårlig stance, ligger i et spejlæg mv. Og så skal du droppe fri. Hvis du dropper til et leje i et spejlæg, så er det bare ærgerligt... Jeg tager et spejlæg over et fodspor any day 1 Quote
Janp Posted August 31, 2020 Report Posted August 31, 2020 (edited) Vi havde under disse specielle corona-forhold en intern regel om at lægge op fra eventuelle fodspor i bunkers. Vi var enige om, at det var "unormale forhold" ligesom tilfældigt vand. Det var ens for alle. og som en anden her nævner, gider jeg heller ikke rende rundt og spilde slag pga en virus, som ingen er skyld i. Edited August 31, 2020 by Janp Quote
Recommended Posts