Nicolai Posted March 15, 2020 Report Posted March 15, 2020 Er der nogen der kender disse symboler, som ikke lige er figureret i forklaringen? Jeg kan ikke lige se nogen forskel, når man klikker sig ind på tiderne. Quote
Kaizer Posted March 15, 2020 Report Posted March 15, 2020 Golfbox ser normal ud hos mig. Der er dog en anden ændring: Normalt skal jeg trykke to gange for at åbne tiden. Det skal jeg desværre ikke mere. Lidt træls når man plejer ar kunne trykke på en 2-bold for at se hvem det er. Nu åbnes tiden, og jeg er skrevet på. Skal herefter trykke Annuller. Quote
Nicolai Posted March 15, 2020 Author Report Posted March 15, 2020 41 minutter siden, skrev Kaizer: Golfbox ser normal ud hos mig. Der er dog en anden ændring: Normalt skal jeg trykke to gange for at åbne tiden. Det skal jeg desværre ikke mere. Lidt træls når man plejer ar kunne trykke på en 2-bold for at se hvem det er. Nu åbnes tiden, og jeg er skrevet på. Skal herefter trykke Annuller. Billedet er sakset direkte fra Golfbox, som dog blev åbnet vi et link fra en golfklub, men derfor burde det vel ikke se sådan ud. Jeg synes ikke jeg er stødt på det du nævner, kun at jeg en gang havde svært ved at klikke mig ind på en tid via appen og når det skete, så var det nok mere held end forstand. Quote
Kaizer Posted March 15, 2020 Report Posted March 15, 2020 Jeg bruger aldrig applikationen. Tilgår golfbox via browser. Det er lidt underligt. Når jeg trykker på en udløbet tid kommer spillerinfo frem som det plejer. Trykker jeg på en tid der ikke er udløbet, åbnes vindue til tidsbestilling ved første tryk. Uanset om der er spillere på tiden eller ej. Jeg håber ikke det skyldes jeg ved en fejl kom til at opdatere min iPad i går. Golfbox virker som det plejer via Android. Quote
Nicolai Posted March 15, 2020 Author Report Posted March 15, 2020 3 timer siden, skrev Kaizer: Jeg bruger aldrig applikationen. Tilgår golfbox via browser. Det er lidt underligt. Når jeg trykker på en udløbet tid kommer spillerinfo frem som det plejer. Trykker jeg på en tid der ikke er udløbet, åbnes vindue til tidsbestilling ved første tryk. Uanset om der er spillere på tiden eller ej. Jeg håber ikke det skyldes jeg ved en fejl kom til at opdatere min iPad i går. Golfbox virker som det plejer via Android. Der må jeg være dig svar skyldig, da jeg kun bruger browser på computeren og der virker det normalt. Quote
Recommended Posts