Bojoerge Posted December 5, 2019 Report Posted December 5, 2019 Når jeg ser prof golf - især fra staterne - så oplever jeg tit at spillerne har det jeg har døbt golfpande, hvor deres pander er ligeså blege som en prof cykelrytters overarm. Det skyldes naturligvis, at golferne spiller og træner med deres sponsorkasket på hele tiden. Jeg har lige være på solferie og da jeg får det dårligt hvis jeg jeg får for meget sol ned på hovedet, så har jeg solbadet med kasket. Så nu har jeg min egen golfpande, selvom jeg ikke har slået et golfslag i de 14 dage nede i varmen 😁👍🌴🌅 1 Quote
Nicolai Posted December 6, 2019 Report Posted December 6, 2019 Man skal fotodokumentere den slags påstande ellers tæller de ikke :D Quote
Bojoerge Posted December 6, 2019 Author Report Posted December 6, 2019 1 time siden, skrev Nicolai: Man skal fotodokumentere den slags påstande ellers tæller de ikke Det er du så selv ude om 😁 Selfie-kameraet på min mobil er åbenbart ikke lavet til at dokumentere golfpander men tag genskinnet fra lamperne i min butikken så bevis 😜 1 Quote
Nicolai Posted December 6, 2019 Report Posted December 6, 2019 Man kan nu godt ane forskellen :D Men du er dog et stykke fra nogle af de helt slemme med Patrick Reed :D 1 Quote
Bojoerge Posted December 7, 2019 Author Report Posted December 7, 2019 Det er forskellen på at være pro og hcp 14 😄 Jeg er simpelthen ikke god nok til kasket 🤔 1 1 Quote
Recommended Posts