claust Posted November 30, 2019 Report Posted November 30, 2019 Kom til at købe en VW T-roc - uden at teste om golfbaggen kan være i bagagerummet. Nogen der kan be- eller afkræfte? Quote
AN Posted December 2, 2019 Report Posted December 2, 2019 Kørte i en Seat Ateca lejebil i Spanien for et par uger siden. Der var plads til 2 vognbags og 2 Powakaddy elvogne i bagagerummet og bagagerumsdækkenet kunne fint køres henover. Mon ikke Ateca’en og T-Roc’en er nogenlunde samme bil? Quote
SPetersen Posted December 3, 2019 Report Posted December 3, 2019 Den 30.11.2019 kl. 08:45 , skrev claust: Kom til at købe en VW T-roc - uden at teste om golfbaggen kan være i bagagerummet. Nogen der kan be- eller afkræfte? Jeg hader bare, når jeg lige kommer til at købe en bil.... 🤷♂️ Quote
PBCramer Posted December 3, 2019 Report Posted December 3, 2019 Den nye T-ROC R model med 300 hk? mindre kan vel ikke gøre det 😉 Quote
Pastorius Posted December 3, 2019 Report Posted December 3, 2019 10 timer siden, skrev SPetersen: Jeg hader bare, når jeg lige kommer til at købe en bil.... 🤷♂️ Jeg er ret vild med det - jeg kom til at købe en volvo, og jeg har testet at golfbaggen uden problemer kan ligge på tværs, så der også er plads til alt muligt andet ...jeg er til gengæld ikke så vil med at man skal vente 3-4 måneder på at få den leveret. Quote
Nicolai Posted December 3, 2019 Report Posted December 3, 2019 Kender også godt til at "komme til at købe ny bil" - Fik min Black Friday Fuldstændig ligegyldig info, men jeg ville også bare være med P.s ved ikke om der kan være en golfbag i, men det kan der i min BMW 118d 1 Quote
claust Posted December 3, 2019 Author Report Posted December 3, 2019 Ja, her var også 3-4 mdr leveringstid, og så var der lige en sport model der var kommet ind i udstillingen, så den tog jeg da. 😊 starter nyt job 1/1 og firmabilen skal afleveres, så ikke tid til detaljer 😄😄 2 Quote
SPetersen Posted December 4, 2019 Report Posted December 4, 2019 16 timer siden, skrev Pastorius: Jeg er ret vild med det - jeg kom til at købe en volvo, og jeg har testet at golfbaggen uden problemer kan ligge på tværs, så der også er plads til alt muligt andet ...jeg er til gengæld ikke så vil med at man skal vente 3-4 måneder på at få den leveret. Hvilken Volvo? Quote
Pastorius Posted December 4, 2019 Report Posted December 4, 2019 (edited) V60. Baggen kan ligge på tværs yderst, uden at fjerne driver eller andet. Edited December 4, 2019 by Pastorius Quote
AN Posted December 8, 2019 Report Posted December 8, 2019 Den 2.12.2019 kl. 22:03 , skrev AN: Kørte i en Seat Ateca lejebil i Spanien for et par uger siden. Der var plads til 2 vognbags og 2 Powakaddy elvogne i bagagerummet og bagagerumsdækkenet kunne fint køres henover. Mon ikke Ateca’en og T-Roc’en er nogenlunde samme bil? Hej Claus. Var min respons til dig brugbar? Quote
claust Posted December 8, 2019 Author Report Posted December 8, 2019 30 minutter siden, skrev AN: Hej Claus. Var min respons til dig brugbar? Hmm, tror det ikke, eller...er ikke sikker. Har en Tiguan nu (firmabil) og den er større. Som jeg ved det er Ateca og Tiguan bygget over samme bil, men Ateca er blot kortere. T-roc er vist en anden platform. Men er ikke sikker 🙂 Nå, men har aftalt med forhandleren at jeg kan få en prøvetur i en bil han får ind i næste uge, så kommer baggen lige med for at teste.. Quote
Recommended Posts