Dynen1 Posted September 20, 2019 Report Posted September 20, 2019 Hej. Ovenstående tilbydes som tillæg næste år i min klub. Er der nogle der anvender det og fungerer det bare? Quote
claust Posted September 21, 2019 Report Posted September 21, 2019 Det er en forening for private golfbaner - er det en fritspilsordning de har tilfælles, du mener? Quote
Dynen1 Posted September 21, 2019 Author Report Posted September 21, 2019 11 timer siden, skrev claust: Det er en forening for private golfbaner - er det en fritspilsordning de har tilfælles, du mener? Jeps. En gang på hver af de andre pt. 14 baner for 600kr om året. Simons, Ledreborg, Skjoldenæsholm mm Lyder som en fin aftale Quote
Nicolai Posted September 21, 2019 Report Posted September 21, 2019 Overskriften har jeg ikke hørt om, vi kaldte det firkløver og havde fritspil på 4 baner udover de 2 baner man i forvejen var medlem af. Jeg bemærkede ikke, at der var mere pres på banen, hvis det er sådan noget du også tænker på? Jeg havde det 2 sæsoner, hvor første sæson prøvede jeg alle 4 baner, mens anden sæson (der blev tilføjet 2 ekstra baner) blev det kun til 2, så for mit vedkommende fungerede det ikke, men sålænge man ikke er tvunget ind i ordningen, så synes jeg det det er et godt tiltag. Quote
LP Posted September 22, 2019 Report Posted September 22, 2019 (edited) Hejsa, VI har samme i Ishøj og sakser lige fra hjemmesiden, det forklarer næsten alt 😀 Har ikke selv benyttet det, men har en kollega som er glad for det, og når 6-7 baner pr. år. Foreningen Private Golfbaner 2019 Dette nye fordelskort giver fuldtidsmedlemmer af Ishøj Golfklub mulighed for at spille én gang om året på hver de mange baner, som er med i ordningen (Birkemose, Brundtland, Dragsholm, Haunstrup, Hørsholm, Ledreborg, Markusminde, Midtsjælland, Odense Eventyr, Skjoldenæsholm, Stensballegaard, Vallø, Volstrup og Værebro). Kr. 600,- og kan købes ved personlig henvendelse i Proshop. Kortet er personligt og udstedes for ét kalenderår ad gangen. Kortet skal forevises og attesteres af den bane, der gæstespilles på. Kortholder skal selv sørge for at reservere sin starttid via bookingsystemet. Den enkelte bane kan have særlige vilkår for booking. Edited September 22, 2019 by LP Quote
Kaizer Posted September 22, 2019 Report Posted September 22, 2019 Vi kalder det Golfringen. Vi er 8-9 klubber der er gået sammen. Vi betaler 800 kr. om året, og kan spille alle baner så meget vi har lyst til. Jeg har været medlem i år, men har ikke fået brugt det nok. Man skal spille 5 runder før det kan svare sig, da alle klubberne er såkaldte venskabsklubber, med nedsat greenfee; ofte 200 kr. Jeg har vist kun nået 2 runder, og ved den ene lå der 2-3 cm. sne på hele banen. Quote
Dynen1 Posted September 22, 2019 Author Report Posted September 22, 2019 10 timer siden, skrev LP: Hejsa, VI har samme i Ishøj og sakser lige fra hjemmesiden, det forklarer næsten alt 😀 Har ikke selv benyttet det, men har en kollega som er glad for det, og når 6-7 baner pr. år. Foreningen Private Golfbaner 2019 Dette nye fordelskort giver fuldtidsmedlemmer af Ishøj Golfklub mulighed for at spille én gang om året på hver de mange baner, som er med i ordningen (Birkemose, Brundtland, Dragsholm, Haunstrup, Hørsholm, Ledreborg, Markusminde, Midtsjælland, Odense Eventyr, Skjoldenæsholm, Stensballegaard, Vallø, Volstrup og Værebro). Kr. 600,- og kan købes ved personlig henvendelse i Proshop. Kortet er personligt og udstedes for ét kalenderår ad gangen. Kortet skal forevises og attesteres af den bane, der gæstespilles på. Kortholder skal selv sørge for at reservere sin starttid via bookingsystemet. Den enkelte bane kan have særlige vilkår for booking. Takker. Det var de nederste detaljer jeg søgte 👍 Quote
Recommended Posts