Engslev Posted August 2, 2019 Report Posted August 2, 2019 Hej Jeg skal spille Ledreborg i morgen, og har ikke haft tid til at prøvespille den. Jeg har spillet den en del gange, så jeg har styr på baneforløbet, men vil hører om der er nogen der kender standen på banen som den står nu? Hvordan tager greens imod? Hvor vild er roughen? Hvor hårde er fairways? Spil godt Dennis Quote
Dynen1 Posted August 15, 2019 Report Posted August 15, 2019 Den 2/8/2019 kl. 12:18 , skrev Engslev: Hej Jeg skal spille Ledreborg i morgen, og har ikke haft tid til at prøvespille den. Jeg har spillet den en del gange, så jeg har styr på baneforløbet, men vil hører om der er nogen der kender standen på banen som den står nu? Hvordan tager greens imod? Hvor vild er roughen? Hvor hårde er fairways? Spil godt Dennis Hvordan gik det ? Quote
Engslev Posted August 16, 2019 Author Report Posted August 16, 2019 Puha, driveren sad ikke så godt.... Og det samme med wedges. Men banen stod godt, greens tog faktisk lidt imod, og løb som sædvanlig hurtigt og true. Roughen var fair, og man skulle gøre sig umage for at smide bolden væk ( 1 Quote
Recommended Posts