Jump to content

Recommended Posts

Posted

Well, synes ellers altid han har virket så nede på jorden og rolig. Har mødt ham et par gange, og han har altid haft tid til at snakke. Af samme grund har han så absolut været vores yndlingsgolfspiller herhjemme. 

Det ændrer sig nu. Som beskrevet i avisen er den opførsel fuldstændig utilstedelig - og strafbar. Så nu må jeg på jagt efter en ny favorit. 

Posted

Sådan noget (idioti) gider jeg ikke.

Jeg ser ikke golf i TV, men følger da lidt med og glæder mig hvis han klarer sig godt. Nu kan det vist være ligemeget.

Posted

Det var jo bare et spørgsmål om tid.

Der har gået rygtiger om hans udskejelser i årevis, og det er alt fra kokainture med DJ, til kvinder, ludere, fester og andet sjov.

Jeg tror aldrig han for forløst det potentiale som han i virkeligheden besidder. Der er alt for mange vilde fester, og useriøsitet i hans liv som han tilsyneladende ikke kan stoppe.

Posted
9 minutter siden, skrev MrSwingKin:

Der har gået rygtiger om hans udskejelser i årevis, og det er alt fra kokainture med DJ, til kvinder, ludere, fester og andet sjov.

Jeg tror aldrig han for forløst det potentiale som han i virkeligheden besidder. Der er alt for mange vilde fester, og useriøsitet i hans liv som han tilsyneladende ikke kan stoppe.

Nu er der jo et stykke fra rygter til virkelighed... men et eller andet er der da tydeligvis galt. 

• Like 1
Posted
2 timer siden, skrev MrSwingKin:

Føj til det hele.

Har en spiller på det niveau ikke folk omkring sig?! Træner, manager eller lign. der kan tage hånd om det?

Posted
3 timer siden, skrev MrSwingKin:

Undskyld jeg siger det, men hvis du ikke har tænkt dig at underbygge de beskyldninger med fakta så er det du skriver det samme som at sparke til en der ligger ned.

Posted
4 timer siden, skrev MrSwingKin:

Golfens Bendtner? 

Det kommer til at vare mange år før han får Street Credit igen, hvis historien er sand. Meget sørgeligt. 

Posted
13 timer siden, skrev Claus P:

Undskyld jeg siger det, men hvis du ikke har tænkt dig at underbygge de beskyldninger med fakta så er det du skriver det samme som at sparke til en der ligger ned.

Du har ret. Det var måske lige hårdt nok, at skrive på rene rygter.

Desværre går der bare mange af dem omkring Thorbjørn og hans udskejelser. Der er også rygter om, at året MID gik over gevind.

Jeg forventer selvfølgelig ikke, at vi dømmer ham på rygter. Det ville være unfair.

Dog er det sjældent at der kommer røg af en brand uden ild.

Essensen er egentlig, at jeg synes det er ærgerligt, at et så talentfuld og egentlig en sød fyr er kommet så langt væk fra det som det hele handler om.

Posted
18 timer siden, skrev Bachlabar:

Det er vel mere øv for dem det er gået ud over

Jeg ser dette i et større perspektiv.

Et lille øv for den forulempede dame og for BA personalet - det kommer de sig formentlig over inden for en overskuelig fremtid.

Et stort øv for Thorbjørn, fordi det ser ud til at endnu en talentfuld sportsmand skal ødelægge sin karriere, fordi han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Inden for golfen så vi det med John Daly, inden for dansk fodbold med Nicklas Bendtner og senest - i endnu større grad - med Nicki Bille.

Det er let bare at råbe "idiot" efter en alkoholiker eller stofmisbruger eller en sportsmand, som træder ved siden af - fordi de opfører sig som idioter.

Men man skal også huske på, at der bag ved hver eneste af disse historier er et menneske, som ved sin adfærd af for os ukendte årsager fucker nogle ellers gyldne muligheder op - det er er tragedie for de pågældende og for deres nærmeste.

Det er trist at se på - derfor stort ØV for Thorbjørn!

Posted

Det er jo helt sikkert noget rigtigt l..t med den historie. Man skal dog huske på, at hvis det havde været en ukendt person der havde gjort det samme, så var det jo ikke blevet pumpet lige så meget op. Men når man er kendt, uanset om man er sports stjerne, skuespiller, politikker, royal eller noget helt andet, så vil man ALTID skulle være et godt eksempel på hvordan man bør opføre sig, da man kan være helt sikker på at ens navn vil komme frem i lyset når man laver noget l..t. Det er vel egentlig ikke helt fair at det skal være på den måde, men sådan er det bare.

Ser vi nogle år tilbage til dengang hvor der ikke fandtes internet, så kom historierne frem på forsiden af avisen, men var stort set glemt dagen efter og skulle man i fængsel, så havde man også udstået sin straf når man kom ud, for på det tidspunkt havde folk glemt alt om historien. Sådan er det ikke længere. Når man møder en ny person, så er det ofte at personen bliver googlet og så vil de gamle historier uværligt dukke op igen, også selvom man har udstået sin straf i fængslet.

Om det Thorbjørn har gjort berettiger til fængsel skal jeg ikke kunne sige, men det er da helt sikekrt at det er noget der vil hænge på ham i lang tid fremover. Uanset om han havde haft en træner, manger eller andet ved sin side (nu var Ian Poulter der), så er det jo ikke noget de bare lige kan løse og få til at gå væk. Måske kan personen få det stoppet, men det lykkedes altså ikke i dette tilfælde. Og uanset hvad, så må man/vi som individer tage straffen for det vi evt. kommer til at gøre.

Posted

Godt skrevet @Logan

Det er selvfølgelig noget pis (no pun intended) det han har lavet. Men hva faen! Jeg har sq også haft nogle "uheldige" episoder i mit liv, som man selvfølgelig fortryder, men sket er sket. Og så må man videre. Jaja Thorbjørn, tilgivet på denne episode :)

Fængsel tror jeg ikke det ender med, med mindre den krænkelse/forulempning bliver til en sag... Ellers bliver det jo nok en større bøde, og BA tilgiver sikkert også i et vist omfang - tænker han er en god kunde.

Måske BA burde have overvejet pænt at bede ham om at blive i US til han blev ædru, i stedet for at tage ham ombord? Har faktisk selv oplevet at skulle stå skoleret for en fly-kaptajn, der via en overivrig anden medarbejder mente vi var for berusede. Det var vi så ikke, men siger lidt om, at de faktisk holder skarpt øje med om passagerer er for fulde.

Posted

Britiske aviser og troverdighet er ikke ord man benytter i samme setning med mindre man tilføre ordene MANGEL PÅ foran troverdighet, så tag det hele med mengder salt før i hopper på og tror det som skrives er selveste "sandheden". At han kan ha dummet sig ser jeg ikke bort fra, men jeg tror ikke sagen er omtalt som den faktisk er.

Posted
Den 4/8/2019 kl. 13:38 , skrev LHW:

Britiske aviser og troverdighet er ikke ord man benytter i samme setning med mindre man tilføre ordene MANGEL PÅ foran troverdighet, så tag det hele med mengder salt før i hopper på og tror det som skrives er selveste "sandheden". At han kan ha dummet sig ser jeg ikke bort fra, men jeg tror ikke sagen er omtalt som den faktisk er.

Men det er den... 

https://jyllands-posten.dk/premium/sport/ECE11533546/Dansk-golfspiller-tiltalt-for-seksuelt-overgreb-og-vold/

Posted
45 minutter siden, skrev Årgang63:

Faktisk er vi jo ikke meget klogere 🙂 

Mjae, der skal nok - selv i UK - en lille smule kød på en historie før der falder en tiltale. Uanset hvor lidt kød der viser sig at være på den historie, bliver det svært nok for ham, overhovedet at få lov til at spille på ET og PGA fremover.

Posted
3 minutter siden, skrev Pastorius:

Mjae, der skal nok - selv i UK - en lille smule kød på en historie før der falder en tiltale. Uanset hvor lidt kød der viser sig at være på den historie, bliver det svært nok for ham, overhovedet at få lov til at spille på ET og PGA fremover.

Enig og du jeg må da indrømme, at vi blev lidt klogere, nu ved vi at han er blevet sigtet og at det næsten helt sikkert vil få enorme konsekvenser for ham, uanset udfaldet.

Omtalen af sagen her på VMG, har faktisk været meget lødig og det glæder mig 👍