claust Posted June 5, 2019 Report Posted June 5, 2019 Google Adwords reklamerne vil snart blive slået fra her på siden - vi venter blot på at runde et bestemt beløb, så vi kan få den sidste udbetaling fra Google til siden. I stedet vil vi fremover forsøge at sælge reklameplads direkte til golfklubber, rejsebureauer og lignende her på siden, og på den måde få sponsoreret driften. På den måde vil du som bruger opleve mere relevante annoncer, og måske føle det mere naturligt at støtte de firmaer der reklamerer her på siden. For at skyde det i gang vil der være nogle særligt lave priser til de første der annoncerer, så hvis jeres klub eller andre I kender kunne have interesse i målgruppen her på siden, er i mere end velkomne til at kontakte mig på info@vildmedgolf.dk eller blot smide en PB eller besked her i tråden. Planen er at finde 1-3 hovedannoncører/sponsorer, og op til ca. 10-15 øvrige annoncører. Der vil være mulighed for at indrykke annoncering for 3, 6 eller 12 måneder, og der er også mulighed for at få produceret banneret her til en lav pris. Quote
Nicolai Posted August 6, 2019 Report Posted August 6, 2019 (edited) @claust Når noget virker, så skal man ikke pille ved det.. Det her er hvad jeg møder når jeg logger ind og så at sige, så er det ikke pænt! Før var det da til at overskue, men at skulle scrolle en hel side ned, for at se topics er træls. Edited August 6, 2019 by Nicolai Quote
claust Posted August 7, 2019 Author Report Posted August 7, 2019 Skulle være fixet nu 🙂 Det vil sige alle reklamer herfra og fremover vil være direkte aftalt med de respektive annoncører - ingen google ads... Quote
Nicolai Posted August 7, 2019 Report Posted August 7, 2019 Meget bedre - Jeg kan leve med det, men stod det til mig, så røg den kæmpe blok med salg længere ned og topics op. Jeg ved ikke hvor meget det bliver brugt (personligt bruger jeg det ikke, men giver det penge til dig, så ingen alarm herfra). Quote
claust Posted August 7, 2019 Author Report Posted August 7, 2019 Nope, ingen indtægter på siden lige nu, så salgsblokken er blot en gammel drøm om at kunne få gang i køb og salg herinde - men det er lidt op af bakke ;-) Har planlagt nogle forbedringer på køb & salg sektionen, og planlægger derefter at prøve at give det en indsats endnu engang... Quote
Nicolai Posted August 7, 2019 Report Posted August 7, 2019 22 minutter siden, skrev claust: Nope, ingen indtægter på siden lige nu, så salgsblokken er blot en gammel drøm om at kunne få gang i køb og salg herinde - men det er lidt op af bakke 😉 Har planlagt nogle forbedringer på køb & salg sektionen, og planlægger derefter at prøve at give det en indsats endnu engang... Men med alle de Facebookgrupper med salg - er det så ikke bare at gå i modvind hele tiden? Og skal være ærlig at sige, at jeg ikke kigger, da det ikke er derfor jeg kommer herinde Måske skulle du prøve at lave en test og se, hvor mange der bruger/køber herinde, inden du bruger tid/ressourcer på det Quote
Recommended Posts