Hop til indhold

GolfTV


claust
 Del

Recommended Posts

Vores lokale antenneselskab er opkøbt af yousee, og så kan jeg ikke tilvælge ekstraprogrammer uden at opgradere min tv-pakke. og det vil jeg ikke..

 

så faldt jeg over GolfTV, og det virker egentligt OK som app, eneste minus er at den ikke vil streame til apple tv men kun chromecast, men det går nok. koster 49,- /md.

 

Bare til info hvis andre har golf-abstinenser og ikke kan vælge ekstrakanal 🙂 . Nogen der bruger det i forvejen, og måske har nogle gode/bedre  alternativer?

Link til kommentar
Del på andre sites

Meget mere om emnet i denne tråd.

 

Og ja det funker fint med Chromecast og på Android mobil/tablet. Også fint at kunne se det dagen efter hvis man nu ikke orkede at blive oppe til kl. mange. Og man kan også 'spole' så man nøjes med at se fx en spændende afslutning.

 

Meget OK afløser for C-More....Omend prisen....

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 9 måneder senere...

Jeg hiver lige tråden frem igen, da jeg har fået stor udfordringer med Golf Tv appen til Apple TV.

Er jeg den eneste, der skal re-installere appen, HVER dag, for at kunne se dagens runde?

Det har jeg skulle i ca en måned nu og Golf TV kommer med alle mulige løsninger (Internetkabel i (kommer så ikke til at ske, når ALLE andre tjenester virker optimalt), re-installering af app (gør jeg ligesom hver dag!, automatisk opdatering af app, hvilket også er sat til.), som desværre ingen virkning har.

Deres bedste undskyldning er at det er en BETA test, men så har en eller anden fummelfingret fyr pillet ved noget, han ikke skulle. Det har virket fint førhen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, skrev Nicolai:

Jeg hiver lige tråden frem igen, da jeg har fået stor udfordringer med Golf Tv appen til Apple TV.

Er jeg den eneste, der skal re-installere appen, HVER dag, for at kunne se dagens runde?

Det har jeg skulle i ca en måned nu og Golf TV kommer med alle mulige løsninger (Internetkabel i (kommer så ikke til at ske, når ALLE andre tjenester virker optimalt), re-installering af app (gør jeg ligesom hver dag!, automatisk opdatering af app, hvilket også er sat til.), som desværre ingen virkning har.

Deres bedste undskyldning er at det er en BETA test, men så har en eller anden fummelfingret fyr pillet ved noget, han ikke skulle. Det har virket fint førhen.

 

Du behøver ikke at reinstallere den. Du kan bare lukke den helt ved at dobbelt tappe på oversigtsknappen og swipe op. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, skrev Nicolai:

Det virkede! Ikke helt optimalt at skulle lukke programmet på den måde, men langt bedre end re-installere og re-type mail og password :D

Nej, appen opdaterer sig ikke længere ordenligt - jeg havde samme problem i går. Jeg var i øvrigt lidt upræcis med min beskrivelse, hvis andre har problemet er det den øverste højre knap med TV'et på der skal dobbelt trykkes på.

 

 

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden