Hop til indhold

Viasat Golf, Yousee - sekundære lydspor - finsk?!


Conjurer
 Del

Recommended Posts

Jeg har brug for noget hjælp og nogle sympatisører, så ser du Viasat Golf på Yousee og holder af at høre på engelsktalende kommentatorer i stedet for fx Michael Lermark:

Lige nu har jeg finsk lydspor i stedet for engelsk. Er der andre, der har samme problem?

Jeg har fejlmeldt det til Yousee, men der sker ikke noget. Det er som at slå i en tung dyne 😩

Så lad os lave fælles front og få gjort en ende på denne uhyrlighed 😀

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Conjurer:

Jeg har fejlmeldt det til Yousee, men der sker ikke noget. Det er som at slå i en tung dyne 😩

 

Hvad...det kan ikke passe 🤐

 

Pjat til side, jeg kan desværre ikke hjælpe, bruger Viaplay gennem Yousee, men her kan vi, så vidt jeg ved, ikke vælge.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Conjurer:

Jeg har brug for noget hjælp og nogle sympatisører, så ser du Viasat Golf på Yousee og holder af at høre på engelsktalende kommentatorer i stedet for fx Michael Lermark:

Lige nu har jeg finsk lydspor i stedet for engelsk. Er der andre, der har samme problem?

Jeg har fejlmeldt det til Yousee, men der sker ikke noget. Det er som at slå i en tung dyne 😩

Så lad os lave fælles front og få gjort en ende på denne uhyrlighed 😀

 

Tjek lige hvilket sprog din TV boks er sat op til at bruge som standard. Hvis det er finsk, vil den sætte finsk på de udsendelser, der understøtter det. Dem der ikke understøtter det, vil få originalsproget på.

 

Min Waoo boks har jeg sat op, så engelsk er standardsproget på udsendelser - på den måde får jeg de engelske kommentatorer, når de er findes og ellers de danske.

 

Bemærk, at det ikke er menusprog mm., jeg mener du skal ændre :)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, skrev SPetersen:

 

Tjek lige hvilket sprog din TV boks er sat op til at bruge som standard. Hvis det er finsk, vil den sætte finsk på de udsendelser, der understøtter det. Dem der ikke understøtter det, vil få originalsproget på.

 

Min Waoo boks har jeg sat op, så engelsk er standardsproget på udsendelser - på den måde får jeg de engelske kommentatorer, når de er findes og ellers de danske.

 

Bemærk, at det ikke er menusprog mm., jeg mener du skal ændre :)

 

Hmm - jeg har desværre ikke en tv-boks. Antennesignalet (coax) går direkte i fjernsynet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, skrev Logan:

Så du taler det også flydende?

 

8 timer siden, skrev Årgang63:

 

@Pastorius taler alle sprog flydende..

 

7 timer siden, skrev Kitter:

Gør vi ikke alle det efter en flaske Absolut....:sick:

 

 

Sammen har i fat i noget. Der har i hvert fald været noget flydende involveret, når jeg mener at være i stand til at kommunikere på alverdens sprog.

Jeg har faktisk en fransktalendes (opvokset i Belgien) ord for at jeg på vej hjem med Taxa fra en bytur i Avignon men gymnasiet (det er et par år siden) var i stand til at fortælle vittigheder og grine på de rette tidspunkter af chaufførens vittigheder. Vi er nødt til at stole på ham - jeg husker i hvert fald intet fra den aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, skrev Conjurer:

Nu har jeg fået svar fra Viasat - de har ikke rettigheder til de engelske kommentatorer i år?! Wtf?

Så er der kun spørgsmålet tilbage - skal man vælge Michael Lermark eller en finne, som ikke forstår en hat af? Den er svær.....

Det er F.ndme et surt valg - der er dog en tredje mulighed, men den er heller ikke attraktiv: Mute!

På den ande side hvis alternativet er Lermark....

 

Det her er jo nok et udtryk for, at GolfTv har sat sig på rettighederne uden for Norden...

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, skrev ANE:

Jeg forstår ikke helt aversionerne mod Lermark. Det skyldes nok, at vi hver især har forskellige præferencer.

Jeg sætter stor pris på de mange (efter min opfattelse) relevante og interessante oplysninger han bringer til torvs.

 

Er Lermark verdens bedste kommentator, nej det er han næppe, men i forhold til de utallige talentløse amerikanske kommentatorer, så er han nu ikke så ringe 👍

  • Like 2
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, skrev Kitter:

Det er F.ndme et surt valg - der er dog en tredje mulighed, men den er heller ikke attraktiv: Mute!

På den ande side hvis alternativet er Lermark....

 

Det her er jo nok et udtryk for, at GolfTv har sat sig på rettighederne uden for Norden...

 

Du har ret - den mulighed havde jeg slet ikke overvejet! 😂

Redigeret af Conjurer
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden