AkselBirke Posted December 16, 2018 Report Posted December 16, 2018 (edited) Hej Nogen der har foreslag eller kender til steder hvor en rejse kan bookes til gode priser ? Vi er 4 mand som skal afsted. Vi var afsted i år til Van der Valk på et super tilbud på 3 dage med fri golf, morgenmad, aftensmad til ca 1450kr per mand. Det var en tur vi købte på lauritz auktion side, så vi er nok godt klar over vi ikke finde noget så billigt igen Kan godt tage Van der Valk igen, men ville gerne prøve noget andet, da banen ikke var noget specielt, men til prisen var der intet at klage over !! Vi har overvejet at vente lidt for at se om vi kan finde noget på lauritz igen, men det er ikke til at sige, om der kommer sådan et tilbud igen, så vores budget per mand er ca 2500kr + - med lidt hen af det samme med fri golf osv Glemte lige at sige det skal være fra Maj. Håber når vi er tidligt ude, at det kan bookes lidt billigere Edited December 16, 2018 by AkselBirke Quote
Dynen1 Posted December 16, 2018 Report Posted December 16, 2018 Ved ikke med priserne, men kan anbefale Castanea lige syd øst for Hamburg. Dejlig bane udemærket mad og med separat ginbar i baren 🍸🥃🍻 Quote
AkselBirke Posted December 16, 2018 Author Report Posted December 16, 2018 29 minutter siden, skrev Dynen1: Ved ikke med priserne, men kan anbefale Castanea lige syd øst for Hamburg. Dejlig bane udemærket mad og med separat ginbar i baren 🍸🥃🍻 Det kunne godt lyde som et bud. Det skal googles Quote
Flyng Posted December 17, 2018 Report Posted December 17, 2018 Schloss-Lüdersburg. Ligeledes syd øst for Hamburg, ved Lüneburg. 3 for 2 tilbud bla. via Golf Connection. 2 stk. 18 hullers baner Old Course og Lake Course Morgenmad, lidt godt med til golf-runden, 3 retters menu til aften. Fri golf. P.t. til 400 Euro per person, så lige i overkanten af det nævnte budget, men kan varmt anbefales. Har været der et par gange, og har booket en tur mere til maj med hustruen. Quote
Nicolai Posted December 18, 2018 Report Posted December 18, 2018 19 timer siden, skrev Flyng: Schloss-Lüdersburg. Ligeledes syd øst for Hamburg, ved Lüneburg. 3 for 2 tilbud bla. via Golf Connection. 2 stk. 18 hullers baner Old Course og Lake Course Morgenmad, lidt godt med til golf-runden, 3 retters menu til aften. Fri golf. P.t. til 400 Euro per person, så lige i overkanten af det nævnte budget, men kan varmt anbefales. Har været der et par gange, og har booket en tur mere til maj med hustruen. Der har han været sammen med mig og jeg har været der 3 gange - Fantastisk sted! https://www.winstongolf.com/#/en/golf-vacation/packages/gut-vorbeck1/ Der er flere tilbud og har hørt, at man mod betaling godt kan få fri golf. Quote
AkselBirke Posted December 18, 2018 Author Report Posted December 18, 2018 (edited) Schloss-Lüdersburg har også været oppe at vende. Det var nogle feder baner ! Da jeg var der med Nicolai var vi bare ikke super heldige med vejret, men rigtig fede baner Men det var også mere for at høre hvor folk normalt booker sådan en rejse fra Edited December 18, 2018 by AkselBirke Quote
claust Posted December 19, 2018 Report Posted December 19, 2018 En fed bane NORD for Hamborg er Gut Kaden, med 3x 9 huller I absolut topklasse. Hotellet er ligeledes topklasse med helt nye og store værelser. Fin restaurant der er til at betale sig fra. Tror vi slap knap 2000 for 2 gange greenfee, 1 overnatning og aftensmad, husker det ikke helt 100% Har været der 2 gange nu :-) I forhold til Lüdersburg, er banen på Gut Kaden bedre efter min mening, værelserne er også bedre, men stedet er mindre og derfor lidt 'stille' om aftenen medmindre man selv laver en fest (der er steder rundt omkring hvor man kan sidde om aftenen og hygge i nogle bløde møbler). Ikke at Lüdersburg stikker helt af om aftenen ;-) Quote
AkselBirke Posted December 19, 2018 Author Report Posted December 19, 2018 Det kunne også være en mulighed. Med hensyn til værelserne er vi alle 4 dog enige om, at de kunne nærmest bare smide os ind i et skur, hvis vi kan spare lidt penge 😂 da vi stort set kun er på værelserne om aftenen, da vi vil spille 2*18 huller hver dag, som da vi var afsted sidste gang Det vigtigste for os er 100% banen at det er en oplevelse Quote
Benjamin Smith Posted May 26, 2023 Report Posted May 26, 2023 Har du ikke tænkt på at tjekke golfklubber i Danmark? Jeg kan sige, at der er en bred vifte af gode steder, og jeg kan anbefale dig at tjekke Golfspillerne og finde en god mulighed. Jeg spiller golf med mine venner temmelig ofte, og det tog os ikke lang tid at finde det bedste sted til det, så jeg tror, du kan finde det nyttigt. Quote
Recommended Posts