Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej

Nogen der har foreslag eller kender til steder hvor en rejse kan bookes til gode priser ? Vi er 4 mand som skal afsted. Vi var afsted i år til Van der Valk på et super tilbud på 3 dage med fri golf, morgenmad, aftensmad til ca 1450kr per mand. Det var en tur vi købte på lauritz auktion side, så vi er nok godt klar over vi ikke finde noget så billigt igen

Kan godt tage Van der Valk igen, men ville gerne prøve noget andet, da banen ikke var noget specielt, men til prisen var der intet at klage over !!

Vi har overvejet at vente lidt for at se om vi kan finde noget på lauritz igen, men det er ikke til at sige, om der kommer sådan et tilbud igen, så vores budget per mand er ca 2500kr + - med lidt hen af det samme med fri golf osv

Glemte lige at sige det skal være fra Maj. Håber når vi er tidligt ude, at det kan bookes lidt billigere

Edited by AkselBirke
Posted
29 minutter siden, skrev Dynen1:

Ved ikke med priserne, men kan anbefale Castanea lige syd øst for Hamburg. Dejlig bane udemærket mad og med separat ginbar i baren 🍸🥃🍻

Det kunne godt lyde som et bud. Det skal googles :)

Posted

Schloss-Lüdersburg. Ligeledes syd øst for Hamburg, ved Lüneburg. 
3 for 2 tilbud bla. via Golf Connection. 
2 stk. 18 hullers baner 
Old Course og Lake Course

Morgenmad, lidt godt med til golf-runden, 3 retters menu til aften. Fri golf.

P.t. til 400 Euro per person, så lige i overkanten af det nævnte budget, men kan varmt anbefales. Har været der et par gange, og har booket en tur mere til maj med hustruen.

:)

Posted
19 timer siden, skrev Flyng:

Schloss-Lüdersburg. Ligeledes syd øst for Hamburg, ved Lüneburg. 
3 for 2 tilbud bla. via Golf Connection. 
2 stk. 18 hullers baner 
Old Course og Lake Course

Morgenmad, lidt godt med til golf-runden, 3 retters menu til aften. Fri golf.

P.t. til 400 Euro per person, så lige i overkanten af det nævnte budget, men kan varmt anbefales. Har været der et par gange, og har booket en tur mere til maj med hustruen.

:)

Der har han været sammen med mig og jeg har været der 3 gange - Fantastisk sted! 

https://www.winstongolf.com/#/en/golf-vacation/packages/gut-vorbeck1/ Der er flere tilbud og har hørt, at man mod betaling godt kan få fri golf. 

Posted (edited)

Schloss-Lüdersburg har også været oppe at vende. Det var nogle feder baner !

Da jeg var der med Nicolai var vi bare ikke super heldige med vejret, men rigtig fede baner

Men det var også mere for at høre hvor folk normalt booker sådan en rejse fra

Edited by AkselBirke
Posted

En fed bane NORD for Hamborg er Gut Kaden, med 3x 9 huller I absolut topklasse.

Hotellet er ligeledes topklasse med helt nye og store værelser. Fin restaurant der er til at betale sig fra.

Tror vi slap knap 2000 for 2 gange greenfee, 1 overnatning og aftensmad, husker det ikke helt 100%

Har været der 2 gange nu :-)

I forhold til Lüdersburg, er banen på Gut Kaden bedre efter min mening, værelserne er også bedre, men stedet er mindre og derfor lidt 'stille' om aftenen medmindre man selv laver en fest (der er steder rundt omkring hvor man kan sidde om aftenen og hygge i nogle bløde møbler). Ikke at Lüdersburg stikker helt af om aftenen ;-)

Posted

Det kunne også være en mulighed.

Med hensyn til værelserne er vi alle 4 dog enige om, at de kunne nærmest bare smide os ind i et skur, hvis vi kan spare lidt penge 😂 da vi stort set kun er på værelserne om aftenen, da vi vil spille 2*18 huller hver dag, som da vi var afsted sidste gang

Det vigtigste for os er 100% banen at det er en oplevelse

• 4 years later...
Posted

Har du ikke tænkt på at tjekke golfklubber i Danmark? Jeg kan sige, at der er en bred vifte af gode steder, og jeg kan anbefale dig at tjekke Golfspillerne og finde en god mulighed. Jeg spiller golf med mine venner temmelig ofte, og det tog os ikke lang tid at finde det bedste sted til det, så jeg tror, du kan finde det nyttigt.