Hop til indhold

C more golf lukker...


Smut

Recommended Posts

22 minutter siden, skrev SPetersen:

Jo jo, men som jeg skriver, så fremgår det ikke af den oversigt jeg kan se på Waoos tjeneste, som du kan se i de her billeder. 

 

På Eurosports egen hjemmeside ser jeg det samme som du skriver. 

 

215427CF-DA5B-47F0-90AE-35E53CBC8ABA.thumb.png.0233d064f786cae4aecfdcec7a66d014.pngE4C123C1-856F-46A3-ADB9-98E84A5186E8.thumb.png.61ea60309701356f68028196ddf319d6.png

Så må det konstateres at Yousee for en sjælden gangs skyld(!) er fremme i skoene! De har en opdateret programoversigt hvor golfen fremgår. Sker meget sjældent at Yousee ikke er håbløst bagud! 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, skrev Golfkid:

Men det er lidt besynderligt at Discovery ikke har GolfTV klar til sæsonstart... Håber de kommer efter det hurtigst muligt så vi kan se noget golf :D 

Måske de først vil prøve at lokke golf-folket til at tilvælge Eurosport 2 inden de så lancerer GOLFTV 🙂

 

Da GOLFTV blev lanceret i det store udland var det ikke meningen at Danmark skulle med før C Mores rettigheder løb ud om et par år. Af ukendte årsager og noget overraskende valgte C more at frasige sig de danske rettigheder så Discovery er blevet taget lidt på sengen i forhold til Danmark. 

 

Der er måske også noget teknik de skal have løst. I nogle lande har GOLFTV både rettigheder til PGA Touren og European Tour, mens de I Danmark kun skal vise PGA Touren... 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kunne oprette en profil på golftv.com - det var vist noget med det password jeg havde valgt, men i app'en fik jeg ingen hints om det.

 

På hjemmesiden kunne jeg også oprette abonnement og betale for det, så nu har jeg sådan et.

 

Jeg vil da håbe, at der også ligger en app klar til AppleTV, når jeg kommer hjem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har oprettet profil via Android-appen. Kan se at prisen for et års abonnement er 449.- (betalt for hele året) eller 49.- per måned.

Man kna få een måneds free trial, som jeg først aktiverer per 1. februar. Jeg venter til slut februar med at abonnere, da jeg har Eurosport 2 og de sender årets første 4 turneringer og februar bliver på free trial - ingen grund til at betale dobbelt.

 

Men jeg hører gerne om erfaringerne fra dem som abonnerer...

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, skrev Kitter:

Har oprettet profil via Android-appen. Kan se at prisen for et års abonnement er 449.- (betalt for hele året) eller 49.- per måned.

Man kna få een måneds free trial, som jeg først aktiverer per 1. februar. Jeg venter til slut februar med at abonnere, da jeg har Eurosport 2 og de sender årets første 4 turneringer og februar bliver på free trial - ingen grund til at betale dobbelt.

 

Men jeg hører gerne om erfaringerne fra dem som abonnerer...

Og et Pro Pass koster hhv. 79/md og 699/år. Er lidt usikker på hvad man får med ekstra på et Pro Pass.

 

Der står:

 

"

PGA TOUR Archive - Access an on-demand video library of PGA TOUR footage and player and course documentaries.

Customised Highlights – pick from a list of players and shots and receive a customised daily playlist of your favourites.

"

 

Er det eneste man får med et Pro Pass er adgang til deres arkiv med dokumentarer mv.?

 

Jeg tror, at jeg starter med et måneds pro til 79,-/md og så kan jeg altid nedgradere til de 49,-/md.

Redigeret af Smut
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev snejbjerg:

Jeg tror de overtager den. Jeg installerede den gamle app på mit apple tv og fik så installeret golftv appen automatisk på min iPhone og ipad.

 

 

Men kan du få appen på AppleTV til at virke? Den vil ikke acceptere mit brugernavn og password, så jeg tror ikke, at det er den rigtige.

 

Til gengæld skrev jeg til GolfTV support og forklarede dem problemet - de valgte så at svare, at jeg bare kunne streame fra min iPhone app til fjernsynet via AppleTV - altså overhovedet ikke svare på mit spørgsmål 🤬

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, skrev SPetersen:

 

Men kan du få appen på AppleTV til at virke? Den vil ikke acceptere mit brugernavn og password, så jeg tror ikke, at det er den rigtige.

 

Til gengæld skrev jeg til GolfTV support og forklarede dem problemet - de valgte så at svare, at jeg bare kunne streame fra min iPhone app til fjernsynet via AppleTV - altså overhovedet ikke svare på mit spørgsmål 🤬

Hej,

 

Jeg kan ikke streame til mit TV fra min iPhone. Der er ikke en "airplay" knap. Kan du gøre det?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, skrev SPetersen:

Men kan du få appen på AppleTV til at virke? Den vil ikke acceptere mit brugernavn og password, så jeg tror ikke, at det er den rigtige.

 

Til gengæld skrev jeg til GolfTV support og forklarede dem problemet - de valgte så at svare, at jeg bare kunne streame fra min iPhone app til fjernsynet via AppleTV - altså overhovedet ikke svare på mit spørgsmål 🤬

Jeg kunne ikke logge ind, men jeg kan se at golftv overtager PGA tour live fra versionshistorien på golftv appen. Jeg ved ikke om de samkører logins med PGA tour live, men man kunne jo forestille sig at appen bliver opdateret snart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg lige købt en måned på golf.tv

Ved ikke om det bare er mig, men synes den virker meget uoverskuelig ? Synes ikke jeg kan se hvornår det begynder iaften eller hvor man skal trykke for at se det iaften ? 

Kan man se hele torsdagen de spillede ? Synes kun jeg kan se små klip der inde fra igår

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden