Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Da fruen synes jeg trænger til frisk luft, efter en uge med babygråd, bleskift og søvnløse nætter efter tilkomsten af vores lille sønnike, så har hun bedt mig finde en spillemakker til i morgen i Silkeborgområdet :D

Jeg har følgende baner i tankerne, da budgettet som studerende og nybagt bleskifter er lidt stramt. 

Tullamore på Remmevej i Ikast, Himmelbjerget, Skanderborg, Søhøjlandet, 2x9 huller på Tollundgaard. 

Alternativt er Råsted eller Storådalen i Holstebro, hvor jeg er medlem og kan derfor tage en spiller med til 250,- Råsted er dog klart at foretrække pga design og naturen. Og/eller hvis du har en greenfee billet/aftale i området, hvor andre baner kan komme i spil. 

UPDATE:

Har booket 11:45 på Aahus Aadal, så kom frisk, dem der lyster.

Edited by Nicolai
  • Like 1
Posted (edited)
2 timer siden, skrev AkselBirke:

Stort tillykke med den lille Nicolai og være nybagt far !

Ville gerne tage en runde, men har desværre først fri kl 16:00, så det må blive en anden god dag.

Tak skal du have Aksel, det er stort :D

Det går nok og vi finder da bare en anden gang :)

Update....

Det bliver Aarhus Aadal og der er booket 11:45, så hop på, dem der lyster. 

Edited by Nicolai
Posted
5 minutter siden, skrev UlrikH:

Stort tillykke Nicolai, med at komme ud og spille noget golf :D

Når ja selvf. også barnet ;) 

Haha.. Tusind tak. Jeg har hørt at der slet ikke bliver tid til golf, men jeg må have skiftet nok bleer til at have samlet points nok til en runde :D

• Like 1
Posted
7 timer siden, skrev Nicolai:

Haha.. Tusind tak. Jeg har hørt at der slet ikke bliver tid til golf, men jeg må have skiftet nok bleer til at have samlet points nok til en runde :D

Tillykke med barnet.

Jeg mindes hvordan det var da vores dreng blev født i januar '13. Jeg var startet på golf året før, og min hustru var ikke så glad for jeg tilbragte alt for meget tid på banen det år. 

Så jeg begrænsede mig.

Posted
1 time siden, skrev Kaizer:

Tillykke med barnet.

Jeg mindes hvordan det var da vores dreng blev født i januar '13. Jeg var startet på golf året før, og min hustru var ikke så glad for jeg tilbragte alt for meget tid på banen det år. 

Så jeg begrænsede mig.

Tusind tak :D

Jeg vil også begrænse det og det tror jeg er meget naturligt, men de ved jo godt, at vi ikke bliver til at have med at gøre, hvis vi ikke får vores dosis golf :)

Posted
30 minutter siden, skrev Nicolai:

Tusind tak

Jeg vil også begrænse det og det tror jeg er meget naturligt, men de ved jo godt, at vi ikke bliver til at have med at gøre, hvis vi ikke får vores dosis golf 

Præcis.

Vi bliver så glade. 

Jeg har dog fundet ud af, at jeg skal gøre hvad jeg kan for at skjule mine følelser for den dårlige runde. Min hustru har noget vanskeligt ved at forstå at jeg nogle gange er træt af en dårlig runde. At forklare hende at jeg ved jeg kan bedre, og begynde at tale om variabler og lign. er fundet nytteløs.

På samme måde er det ofte ubegribeligt for hende at forstå, hvordan jeg kan bruge 4 slag på et hul på 340 meter, og bruge 4 slag på et hul på 125 meter....

Sådan er der jo så meget.

• Like 1
Posted

Tillykke med den bette og velkommen i de søvnløses rækker (det bliver heldigvis (lidt) bedre med tiden! ;-P )!

Min erfaring er, at hvis man bor ok tæt på en 9 hullers bane, så kan det faktisk passe ganske godt med at man kan nå ud, gå 9 huller og hjem igen nærmest inden en lur er overstået.

Og som en der også er "blevet sendt afsted" en del gange kan jeg godt genkende det med, at man bliver indebrændt, når man ikke kommer ud og spiller!

Posted
13 timer siden, skrev Kaizer:

Præcis.

Vi bliver så glade. 

Jeg har dog fundet ud af, at jeg skal gøre hvad jeg kan for at skjule mine følelser for den dårlige runde. Min hustru har noget vanskeligt ved at forstå at jeg nogle gange er træt af en dårlig runde. At forklare hende at jeg ved jeg kan bedre, og begynde at tale om variabler og lign. er fundet nytteløs.

På samme måde er det ofte ubegribeligt for hende at forstå, hvordan jeg kan bruge 4 slag på et hul på 340 meter, og bruge 4 slag på et hul på 125 meter....

Sådan er der jo så meget.

Haha! Hvor er det bare så velskrevet! Virkelig noget jeg kan genkende, indtil min kæreste valgte at også ville spille lidt golf. Nu forstår hun bedre at man kan bruge 4 slag på 340 meter og det samme på 125 :)

Posted (edited)
23 minutter siden, skrev UlrikH:

....at man kan bruge 4 slag på 340 meter og det samme på 125 :)

Drive for show, putt for dough.....

Edited by Smut
Posted (edited)
44 minutter siden, skrev Smut:

Drive for show, putt for dough.....

Plejer at sige, Driving is funny - Putting is money. Men det er jo det der både er glæden men også vejen til vrede ved golf, man ikke får sig andre steder i livet.

Edited by UlrikH
  • 1 month later...
Posted
Den 6/9/2018 kl. 21:35 , skrev ploehmann:

Tillykke med den bette og velkommen i de søvnløses rækker (det bliver heldigvis (lidt) bedre med tiden! 😜 )!

Tak tak :)

Hvornår bliver det bedre siger du? Ej, jeg sover som en sten, så jeg hører ikke noget om natten :)

Nu har jeg skiftet klub, så nu har jeg kun 10-12min ud til banen, hvor jeg før havde hjemmebane i Holstebro, selvom jeg bor i Silkeborg.