Hop til indhold

Centershafted putter ?????


jtfigo
 Del

Recommended Posts

Elsker at nørde lidt i putter. Der er ikke mange putter fra omg producenterne der er centershafted.  Hvorfor er det at centershafted putter ikke er et hit. (Ja de bliver nok ikke købt / efterspurgt af prof spillerne og alm golfer)  men hvad er det som gør CS putter til et "dårligt" valg. Er det noget teknisk så vi ikke kan svinge den rigtigt eller noget med udseende af dem osv. Nogen som har et bud på hvorfor "næsten" ingen spiller med dem. For syntes at have læst at i gamle dage var putteren ofte centershafted. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Melder mig lige på holdet i den anden grøft og siger de er røvlækre så.. Jeg har nogle stykker af dem, og det er lidt min go-to når jeg ikke rigtig synes jeg kan line noget ordentligt op...

 

Der er ikke noget "dårligt valg" når der kommer til puttere. Jeg havde gladeligt puttet med noget fra den lokale minigolfbane hvis den gjorde at jeg holede alt :)  - 100% smag, behag, feel og fornemmelse når du står med den. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden