Jump to content

Recommended Posts

Posted
28 minutter siden, skrev Gålfer:

2017-10-05_16-37-21.jpg.340c84d7229a9b182278318b376a0770.jpg

At få råd er også fint, men når du nu selv ved at du bevidst gør tingene anderledes end 99.9% af andre golf spillere, så er det måske noget du skal være forsigtig med. Og så synes jeg det er uheldigt at ligefrem sige at der er åbenlyse mangler, specielt når netop det du så opfordrer til er noget langt størstedelen ønsker at minimere, ydermere rammer du skævt ved at nævne han slår en cut/slice når han så slår en draw. 

Super fedt at se så stor en udvikling @Holger det øger bare motivationen for at træne helt sindsygt når man kan se/mærke fremgang. 

Posted
5 timer siden, skrev Golfkid:

Skal vi ikke bare lade @Holger‘s træner, Jan, om at komme med gode råd til Holger? Der er ikke nogen grund til at forvirre manden, når nu han er på vej i den helt rigtige retning golfmæssigt? 

Fin og passende kommentar :thumbsup:.

Alt efterfølgende var helt overflødigt.

• Like 1
Posted
7 minutter siden, skrev peejay:

Fin og passende kommentar :thumbsup:.

Alt efterfølgende var helt overflødigt.

Overflødigt? Måske. Præcis ligeså overflødig som den sidste linie i dit opslag. I det mindste prøver jeg at forklare mig ud af tingene i stedet for blot at være næsvis og bedrevidende. Egentlig utroligt at det lykkedes dig at være begge dele på én linie. 

Men... Vi skal ikke ødelægge Holgers tråd, så hop over i Mads’ tråd omkring en gapwedge i stedet for - den beskriver dobbeltmoralen forrygende :) 

Posted

Jeg synes det virker lidt underligt at @Gålfer er insisterende på at give råd, når man tænker på hvor træls han selv har givet udtryk for det at modtage råd, lige meget hvor velmenende de så end er...

• Haha 1
Posted (edited)

Jeg ville ønske jeg havde dit sving, @Holger Er du meget smidig? Jeg er slet ikke i stand til at få min venstre skulder til at pege helt ned mod bolden, uden at min venstre arm er meget bøjet.

Jeg er ret imponeret over din fremgang, og synes du nærmest ser kompakt ud. Jeg ved ikke om det er den korrekte betegnelse, men det er sådan jeg ser det.

4 minutter siden, skrev Golfkid:

Når nu vi snakker om lange putts, som vel også er lidt topic efterhånden, så er det her putt også væsentligt over 8 meter og med et lille break :P:P 

Want me to show you how to putt it?!

Fedt nok.

Edited by Kaizer
Editor glemte noget tekst da indlæg blev flettet.
Posted
3 minutter siden, skrev Kaizer:

Er du meget smidig? Jeg er slet ikke i stand til at få min venstre skulder til at pege helt ned mod bolden, uden at min venstre arm er meget bøjet.

Jeg er ret imponeret over din fremgang, og synes du nærmest ser kompakt ud. Jeg ved ikke om det er den korrekte betegnelse, men det er sådan jeg ser det.

Fedt nok.

Fik lige smidt den i den anden tråd i stedet for - der passer den lidt bedre :D 

Posted
2 timer siden, skrev Golfkid:

I det mindste prøver jeg at forklare mig ud af tingene i stedet for blot at være næsvis og bedrevidende. Egentlig utroligt at det lykkedes dig at være begge dele på én linie. 

Det er jeg da ked af at høre, for det var absolut ikke meningen.

Min pointe var egentlig blot at når man begynder at forklare sig ud af tingene lægger det i høj grad op til at "modparten" gør det samme. Og så har vi balladen.

(Og nu har jeg så selv forsøgt at forklare mig ud af tingene. Dumt ;))

Posted
1 time siden, skrev Kaizer:

Jeg ville ønske jeg havde dit sving, @Holger Er du meget smidig? Jeg er slet ikke i stand til at få min venstre skulder til at pege helt ned mod bolden, uden at min venstre arm er meget bøjet.

Fedt nok.

Slet ikke. Hvis du ser opslaget på Face er der en video i kommentaren hvor du kan se min øvelse til rotationen. Det skal også sige at det går så stærkt at jeg næsten mister balancen og ikke rammer bolden særlig ofte i midten, så det skal øves meget og vil tage det videre til min træner. 

Posted
14 minutter siden, skrev peejay:

Det er jeg da ked af at høre, for det var absolut ikke meningen.

Min pointe var egentlig blot at når man begynder at forklare sig ud af tingene lægger det i høj grad op til at "modparten" gør det samme. Og så har vi balladen.

(Og nu har jeg så selv forsøgt at forklare mig ud af tingene. Dumt ;))

Sådan opfangede jeg det i øjeblikket (var måske også lidt i det røde felt ;)) og er da glad for at høre, at det ikke var ment sådan :) 

Beklager spydigheden i mit svar til dig, det var sgu lige i overkanten. Skulle bare lade den passere :) 

Men du har da ret - et langt svar ligger op til et langt modsvar og det kan selvfølgelig skabe ballade. Men det indlæg jeg startede med var også langt... :P:D og sådan kan vi fortsætte i ring ;) 

PS: et langt svar er ikke påkrævet til dette opslag :P